• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kent iemand deze?

Gubje

Post weinig
Kent iemand deze auto?

Staat al een tijdje op marktplaats en paar maanden geleden moest ie er nog 4000 euro voor hebben toen ik belde. Dat pastte niet in mijn budget. Vind het nogal een hoge prijsdaling.

binnenschermen zijn belangrijk om te checken.

ook onder je dashboard ff een blik werpen of er geen kit of vocht zit daar willen ze nog welleens gaan rotten

terwijl je dit niet kan zien vanaf buiten.

Veerschotels achter....is ook best roestgevoelig.

En ik vind hem achter wat door zijn poten heen gezakt...kan natuurlijk ook enkel slechte achterdempers wezen, dat leed valt wel te overzien.

Maar tis niet veel geld zo op het oog.

binnenschermen zijn belangrijk om te checken.

ook onder je dashboard ff een blik werpen of er geen kit of vocht zit daar willen ze nog welleens gaan rotten

terwijl je dit niet kan zien vanaf buiten.

Veerschotels achter....is ook best roestgevoelig.

En ik vind hem achter wat door zijn poten heen gezakt...kan natuurlijk ook enkel slechte achterdempers wezen, dat leed valt wel te overzien.

Maar tis niet veel geld zo op het oog.

Ben wel bekend met de bekende roestplekken maar was eigenlijk nieuwsgierig waarom deze prijsdaling omdat de beste verkoper er 2 maanden terug nog stellig 4000 euro voor moest hebben. Zou zeggen dat dat een oorzaak moet hebben. De auto ziet er voor de rest zeer netjes uit voor een niet gekke prijs. Behalve dan die voelsprieten op de kont.

Was de bedoeling om deze auto aan de vriendin aan te smeren. Aleen ze vindt het verbruik van zo'n auto nogal tegenvallen dus weet niet of het uberhaupt nog doorgaat.

Ben wel bekend met de bekende roestplekken maar was eigenlijk nieuwsgierig waarom deze prijsdaling omdat de beste verkoper er 2 maanden terug nog stellig 4000 euro voor moest hebben. Zou zeggen dat dat een oorzaak moet hebben. De auto ziet er voor de rest zeer netjes uit voor een niet gekke prijs. Behalve dan die voelsprieten op de kont.

Was de bedoeling om deze auto aan de vriendin aan te smeren. Aleen ze vindt het verbruik van zo'n auto nogal tegenvallen dus weet niet of het uberhaupt nog doorgaat.

Vanwege tijdgebrek en omdat ik mijn garage zo snel mogelijk leeg wil hebben bied ik te koop aan

zegt de beste man

er zit sinds 9 januari 2010 geen apk meer op

er zal wel eea aan werk aan zitten om er weer een apk op te krijgen, maar dat hoeft geen probleem te zijn

gewoon gaan kijken, die 3.0 is iig wel interessant ipv zon slome 2.5

Vanwege tijdgebrek en omdat ik mijn garage zo snel mogelijk leeg wil hebben bied ik te koop aan

zegt de beste man

er zit sinds 9 januari 2010 geen apk meer op

er zal wel eea aan werk aan zitten om er weer een apk op te krijgen, maar dat hoeft geen probleem te zijn

gewoon gaan kijken, die 3.0 is iig wel interessant ipv zon slome 2.5

is verlaagd volgens de advertentie.

ziet er een mooie uit.

is verlaagd volgens de advertentie.

ziet er een mooie uit.

origineel gepost door Uniek

wat zijn dat voor sprieten bij de wielen dan?

wat is hier de functie van?

curb feelers, is amerikaans idee, die dinge gaan ruttele als je bij de stoep komt, zodat je je velgen niet stuk rij

origineel gepost door Uniek

wat zijn dat voor sprieten bij de wielen dan?

wat is hier de functie van?

curb feelers, is amerikaans idee, die dinge gaan ruttele als je bij de stoep komt, zodat je je velgen niet stuk rij

De auto is nu trouwens alweer in prijs verlaagd. Staat als "Kerstaanbieding" te koop voor nog maar €1250,-. Dus:

1) De eigenaar wil er wel HEEL graag van af. Dit biedt dus wel handelsperspectieven!

2) Er is toch wel meer mis met deze auto dan een lekke uitlaat.

De Commodore zit er op de foto's trouwens wel nog supermooi uit:thumbup

De auto is nu trouwens alweer in prijs verlaagd. Staat als "Kerstaanbieding" te koop voor nog maar €1250,-. Dus:

1) De eigenaar wil er wel HEEL graag van af. Dit biedt dus wel handelsperspectieven!

2) Er is toch wel meer mis met deze auto dan een lekke uitlaat.

De Commodore zit er op de foto's trouwens wel nog supermooi uit:thumbup

Terug
Naar boven