• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kent u deze nog nog nog?

Vond ik nog weer. :P:thumbup

mantasticker.jpg
[/URL]

Maare Louwe, aangezien jij nog uit die tijd afstamt. Die raamsticker maar geen Manta opstaat, is die voor de achterruit of ook voor de voorruit?

Ik zoek eigenlijk nog zoiets voor als zonneband voor de voorruit, op mijn eerste auto een blauw metalic D kadett 1.3 S Luxe had ik een blauwe zonneband met witte letters in het midden OPEL en op de uiteindes het opellogo op een vierkantje, het was een transparante band van dus plastic zonder lijm, je kom hem gewoon met een plantenspuit met water en een beetje afwasmiddel aanbrengen aan de binnenzijde van je voorruit en dus ook weer makkelijk verweideren als je dat wou zonder stuk te maken.

Dat zoek ik nog, waar zou je zoiets nog kunnen krijgen :vertag

origineel gepost door opelmantagek

Ik zoek eigenlijk nog zoiets voor als zonneband voor de voorruit, op mijn eerste auto een blauw metalic D kadett 1.3 S Luxe had ik een blauwe zonneband met witte letters in het midden OPEL en op de uiteindes het opellogo op een vierkantje, het was een transparante band van dus plastic zonder lijm, je kom hem gewoon met een plantenspuit met water en een beetje afwasmiddel aanbrengen aan de binnenzijde van je voorruit en dus ook weer makkelijk verweideren als je dat wou zonder stuk te maken.

Als het niet meer te krijgen is, is het wel nog via een stickerboer na te laten maken.

ff foto zoeken en die door mailen.

Mooie nostalgische stikkers :thumbup zo moet ik nog hebben liggen van de

a manta en ascona, maar dacht dat die voor op de zijkant was..

als ik het zo zie zaten die onderaan de deuren en aangezien de andere sticker 2 velden met print vertoont zou het wel eens de bedoeling kunnen zijn dat je die moet doorknippen en achter de deur tot aan de achterste wielkast plakken...

meet dat eens voor de gein uit!:)

ik was zelf ook maar vrij klein indertijd maar mij staat zo iets bij, dat dat zo was....:);)

origineel gepost door opelmantagek

zoiets zoek ik ook nog steeds, alleen dan met ascona erop

Terug
Naar boven