• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kentekens wegwerken

Nou

waarom, het is niet van belang, dat andere je kenteken hier op het forum zien, zoals er inderdaad wordt aangegeven over het feit, dat het criminelen het forum ook in de gaten houden.

als je ziet hoeveel mensen hier laten zien dat ze hun audio vernieuwen of alle nieuwe snufjes live laten zien hier op het forum, dan vraag je er wel om. want er zijn mensen hier op het forum , die laten weten waar ze wonen.

er zijn slimme mensen maar ook domme mensen, en die slimme mensen, weten je auto dan wel te vinden.

vind het zelf wel makkelijk als je een auto aanschaft om op de site van de rdw bekijken of het verhaal een beetje klopt. Komt bij mij onbetrouwbaarder over als het kenteken is weg gepoetst

Als je auto wilt kopen en het is weggepoetst kun je altijd voor een foto vragen met het kenteken wel erop of gewoon het kenteken vragen.

origineel gepost door GerardH

vind het zelf wel makkelijk als je een auto aanschaft om op de site van de rdw bekijken of het verhaal een beetje klopt. Komt bij mij onbetrouwbaarder over als het kenteken is weg gepoetst

helemaal mee eens.

Dat kenteken wegwerken vind ik maar onzin, ik denk dat je dan gewoon iets te verbergen hebt.

persoonlijke gegevens is onzin, daar kan niemand achter komen behalve de politie.

en ja, ik vind het wel belangrijk om te weten of het desbetreffende motorblok op het kenteken staat, zo niet, ben je gewoon strafbaar en dan moet je naar mijn mening die auto niet verkopen.

Terug
Naar boven