• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kerst cadeau goedemorgen!!!!

ja als ik nogwat krijg uitgekeert dan hoop ik dat ik bij de beunhaas kan laten maken.

Voor mij hoeft het niet perce bij de garage dus.

Hoop gewoon dat het nog gemaakt kan worden:hmmz

mja ik hou jullie op de hoogte, 8 jan. komt de expert en dan horen we eens wat die te melden heeft!

gr.

Ik heb toen overigens 1500 van de verzekering gekregen. Voor die 400 verschil heb ik toen alle bumpers laten meespuiten :)

Ik heb bij een stagebedrijf geizen dat een monteur net zo'n grote deuk eruit haalde met een gootsteenontstopper:P misschien is dat nog te proberen:P

Was in het midden van de deur van een oude audi.

zal bij jou waarschijnlijk niet lukken omdat je deurstijl ook verbogen is.

Succes hiermee schade is altijd lullig

deuk is idd vrij diep , maar ja met de het materiaal wat een schadehersteller tegenwoordig heeft staan is niks meer onmogelijk :P

dit is volgens mij echt een corsa b kwaaltje haha .. mijne had ook zo`n deuk op het achterscherm .. :jerry beetje hamer techniek en een beetje plamuur kom je een heel eind ..

als je het wilt laten maken en je wilt niet veel geld kwijt zijn stuur even u2u ik heb namelijk samen met een vriend van me een eigen spuitcabine :D met uitdeuk gereedschap enz! ik hoor het wel!

alweer een tijdje geleden maja,

dit is hoe het er nu uit ziet heb er zelf een beetje uitgedrukt.

Fotos-0021.jpg

Fotos-0020.jpg

iemand ervaring of een manier om dit weg te krijgen

is dit zelf te doen? t is zover eruit dat eigenlijk maar plamuren en bij spuiten is.

ergens in zuid limburg

nee dit moet verder worden uitgedeukt , je kunt ger erens in landgraaf eens proberen . die is niet al te duur .

ik zou voor al niet naar van well en goerke gaan . dat zijn een paar prutsers. leveren geen goed werk af !

gr. nick

Ziet er al stukken beter uit dan de eerste foto's.:) Hopelijk kan je het spoedig weer helemaal als origineel krijgen.

achter supercars in hoensbroek is een uitdeuk spuiter had de mijne gedaan met de deur voor 700 euro weer netjes in orde gemaakt das 3 jaar geleden en rijd nu deukvrij rond

origineel gepost door caponetyuh

achter supercars in hoensbroek is een uitdeuk spuiter had de mijne gedaan met de deur voor 700 euro weer netjes in orde gemaakt das 3 jaar geleden en rijd nu deukvrij rond

700 voor een deuk in je deur :hmmz

best wel veel dan als dat zo is deurtje op de sloop is goedkoper :thumbup

Terug
Naar boven