• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Keuze nieuwe einddemper

Hallo allemaal,

Mijn originele einddemper is op (roest met gaatjes ;)).

Nu wil in dus een nieuwe demper aanschaffen. Hij lijkt mij leuk als ik direct een wat "sportiever" geluid heb. Middendemper enzovoorts zijn nog perfect dus alleen de einddemper. Nu heb ik eigenlijk een bedrag van z'n maximaal 150 euro in gedachten.

Ik heb een aantal dempers gevonden en hoor graag jullie mening (model qua eindstuk kan variëren).

Onderstaande is volledig RVS, kan alleen nergens informatie en ervaringen vinden. (139,95 euro)

RVS heeft zo zijn voordelen qua roest, verder niet bekend mee. Prijs lijkt erg netjes, lees niks over een keurmerk/geluid. Iemand ervaring met deze demper?

http://www.sportuitlaten-shop.nl/op....html?osCsid=b82323d8fdfb49f4fd5aaee22a485975" onclick="window.open(this.href);return false;

essdtwinrod2.jpg

Onderstaande netjes EG keurmerk, meerdere modellen te kiezen. (129 euro)

http://www.novusautomotive.nl/Assor...ategoryID/59/Einddemper-M-Design/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

a0f5163ab91a43458f4c628.jpg

Zoals gezegd opzoek naar een demper met een leuk sportief geluid. Liefste wil ik hem wel nieuw kopen en maximaal 150 euro uitgeven. Als iemand andere goede ideeën en ervaringen heeft hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen.

Terug
Naar boven