• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kids rockband (New-Age) ( Update 07-10-2011)

KERNI

Post weinig
Hallo allemaal

Sinds ander half jaar begeleid ik een rockbandje ( Sideeffect ), waar m,n dochter in speelt (gitaar), we hebben afgelopen week een videoclip gemaakt, ze zouden het leuk vinden als jullie er een bericht achter zouden laten:jerry:thumbup:wub:wors

Hier een youtube link

" onclick="window.open(this.href);return false; ... re=channel

Mvg. kerni

Niet helemaal mijn muziek, maar wat gaaf zeg!

Clip vind ik ook niet zo. Wel goeie zang (tweestemmig opgenomen?) en timing.

Je zou zelf liedjes moeten schrijven..!

:thumbup:thumbup

ietwat zachter dan de orginele versies (heb zowel teenage dirtbag als boulevard of broken dreams geluisterd) maar klinkt goed.

nu is 90's punk ook precies mijn muziek, en 2 meiden in een band, dus ik ben bevooroordeeld:jerry

Nou ze spelen pas 2 jaar en allemaal zonder les ;)

Je kunt ze ook live zien spelen.

De band is inmiddels een beetje verandert, we hebben een andere drummer en 2 gitarist is geruild voor een keyboarderin , dus 3 meiden in een band :D

Ik speel zelf keyboard in een band, ik zeg maar zo ga er maar staan ;)

Kids hadden hun eerste optreden voor pak,n beet 450 man. en het perfect gedaan ;)

Beter op het podium als op straat hangen ;)

Eigen nummer gaan ze wel aan beginnen......

komt goed.

En bedankt voor de reacties die geplaatst zijn.

Gr.kerni

origineel gepost door mayhem

:thumbup:thumbup

ietwat zachter dan de orginele versies (heb zowel teenage dirtbag als boulevard of broken dreams geluisterd) maar klinkt goed.

nu is 90's punk ook precies mijn muziek, en 2 meiden in een band, dus ik ben bevooroordeeld:jerry

All girl bands zijn ook wel leuk ;) Wel eens Crucified Barbara gehoord? Is misschien ook wel iets voor dit bandje om te coveren ;) Misschien het nummer Bad Hangover?

Anyway, heb heel even geluisterd. Is best leuk, maar mij wat te soft ;)

lol opzich zou 99 red balloons van Goldfinger hun ook wel staan..

maargoed, das allemaal wat wij ze wel eens zouden willen zien doen, de basis klinkt goed, lekker daarvanuit uitwerken.

Mag wel wat meer pit in de bandleden komen, ze staan een beetje droog te kijken, maar verder wel goed!

:)

origineel gepost door Fl!pke

Mag wel wat meer pit in de bandleden komen, ze staan een beetje droog te kijken, maar verder wel goed!

:)

Ik denk dat ze idd wel iets meer zelf verzekerd over mogen komen, maar ik kan het ze absoluut niet na doen.

Dus ik zeg :thumbup Ga zo door :vertag :thumbup

Dat is de oude zangeres:swear

daar viel niet mee te werken gestoord wijf :vertag

Ze is na ons al uit 2 bands gegooid :D

Zo als de band nu is, werkt hij perfect ( nog ;))

Gr.kerni

Terug
Naar boven