vanmorgen de ford verkocht, heb me audio er ook maar bij weg gedaan om mijn bestedingsruimte wat breder te maken.
was de hele week al aan het zoeken geweest op internet naar wat anders, had er gister echt letterlijk hoofdpijn van haha.
vandaag toch maar eens telefonisch contact opgenomen met een corsa die ik al een week had zien staan, maar waarvan ik de prijs wat hoog vond.
ff wat info ingewonnen, toen gevraagd als ie echt de prijs van 500 wou hebben, toen kwam ie zelf er mee dat er wel bijna 200 af kon.
nou ja, dan is het het kijken wel even waard dacht ik zo
daar aangekomen, uiterlijk.. smerig, afgebladerde blanke lak, tsja jammer, maar zegt verder niks over de staat van de auto
uit eindelijk toch maar mee genomen.
foto's heb ik nog niet, is het wat te donker voor.
morgen zullen die wel komen dacht ik zo als ik me fit genoeg voel.
ff wat info verder.
gaat om een rooie b corsa uit 1994 met een 1.4 blokje er in.
zo ff uit mijn hoofd staat er iets van 149xxx km op, na mijn idee nog best laag dacht ik zo.
is trouwens een swing uitvoering, en heeft ook maar weinige overbodige luxe
maar ja, wat er niet in zit kan ook niet kapot gaan haha.
dit topic word ook gelijk mijn update topic
dus alles wat er aan gaat gebeuren of gebeurd is komt hier te staan
de link bestaat nog, dus je kan nog ff snel kijken haha
http://www.speurders.nl/overzicht/f...ze=100&pc=7902hhp&r=50&q=Opel+Corsa+1.4+swing" onclick="window.open(this.href);return false;
was de hele week al aan het zoeken geweest op internet naar wat anders, had er gister echt letterlijk hoofdpijn van haha.
vandaag toch maar eens telefonisch contact opgenomen met een corsa die ik al een week had zien staan, maar waarvan ik de prijs wat hoog vond.
ff wat info ingewonnen, toen gevraagd als ie echt de prijs van 500 wou hebben, toen kwam ie zelf er mee dat er wel bijna 200 af kon.
nou ja, dan is het het kijken wel even waard dacht ik zo
daar aangekomen, uiterlijk.. smerig, afgebladerde blanke lak, tsja jammer, maar zegt verder niks over de staat van de auto
uit eindelijk toch maar mee genomen.
foto's heb ik nog niet, is het wat te donker voor.
morgen zullen die wel komen dacht ik zo als ik me fit genoeg voel.
ff wat info verder.
gaat om een rooie b corsa uit 1994 met een 1.4 blokje er in.
zo ff uit mijn hoofd staat er iets van 149xxx km op, na mijn idee nog best laag dacht ik zo.
is trouwens een swing uitvoering, en heeft ook maar weinige overbodige luxe
maar ja, wat er niet in zit kan ook niet kapot gaan haha.
dit topic word ook gelijk mijn update topic
dus alles wat er aan gaat gebeuren of gebeurd is komt hier te staan
de link bestaat nog, dus je kan nog ff snel kijken haha
http://www.speurders.nl/overzicht/f...ze=100&pc=7902hhp&r=50&q=Opel+Corsa+1.4+swing" onclick="window.open(this.href);return false;