• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilat Calibra Turbo 750PK Back on Track

prachtige wielen!

wat voor randen zitten erop (BBS,RH,ARTEC?) ben je van plan om ze aan te passen?

zijn wel een hele mooie tussenstap zeg!

gr jeroen

Bedankt jongens, ja ik ga deze aan passen wil 9,5j randen opzetten en gouden boutjes:thumbup en heb net gehoord van gte motorsport dat mijn rolkooi met gouden koppelingen binnen 14 dagen zal zijn.

bedankt jongens:) ze komen pas eronder als ik ook een goeie verlaging set heb. Maar deze velgen zijn alleen als tussenstap. Had al aan Jeroen laten zien wat er hier in de plaats zal komen. Dat zijn de 3delige velgen van Image

66.jpg

Inderdaad kilat, smaken verschillen, maar ik vind de BBS als ze verbreed zijn naar 9 & 10 J ook veel beter dan de Image :D

ok ik ga met jullie mee :D

volgens mij zijn het bbs randen, maar waar kan in bredere randen halen want ik wil voor en achter 9,5 j hebben

ahhaha dat is waar noogy. kan ze ook alle 2 doen:P

maar mijn besluit staat vast wordt de bbs met randen van 9,5jking:

Thanks Carlozz

Ik wil voor mijn BBS mooie wieldoppen en zie vaak van deze wieldoppen

Weet iemand waar je deze kan halen?

2770599685_1221f30e7b_o.jpg

Bij een draai bedrijf, die kunnen ze zo voor je draaien.

CNC gestuurde machine's maken meestal het mooiste eind resultaat.

vandaag even wezen kijken hoe de velgen onder staan. Ben er zeer tevreden over en binnenkort naar Cultwheels voor de brede randen.

Afbeelding186.jpg

Afbeelding185.jpg

Gaaf man :thumbup

Heb je ook gemeten hoe ver ze nu uit steken, als ik jou was zal ik niet meer dan 3 cm laten uitsteken dan kun je een bekeuring krijgen.

Terug
Naar boven