• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilat Calibra Turbo 750PK Back on Track

ik vind deze O.Z's nu juist weer erg Gaaf.

met een lekker laag bandje,en getrokken,polijsten en uber laag gooien:wub

heb je die nog(zijn/waren zeker 5gaats:()

Afbeelding177.jpg

@carboncorsa die heb ik nog en die zitten nog steeds onder de cali en zijn inderdaad 5 gaats.

rallyastra heeft de steunen mooi afgelast :D en de volgende update zal pas volgend jaar komen :)

origineel gepost door Kilat

@carboncorsa die heb ik nog en die zitten nog steeds onder de cali en zijn inderdaad 5 gaats.

rallyastra heeft de steunen mooi afgelast :D en de volgende update zal pas volgend jaar komen :)

Mogen er tussentijdse pics genomen worden of blijft het nog even onder de vloerbedekking :D

Hier paar foto's van een gecleaned originele calibra bumper. Deze had tie gisteravond klaar. Nu nog 2 bumpers. Laat het doen bij een kennis van mij. Die doet kunstoflassen.:D

IMG_6409-1.jpg

IMG_6410-1.jpg

Zoals jullie weten is mijn calibra weer voor reparatie naar Niels gegaan aka rallyastra. Ik was van plan om volgend jaar juli de motorblok laten versterken tot 450pk. Maar helaas is het nu gekomen. De motor gaat eruit en wordt onder handen genomen en het vermogen wordt geschroeft naar 450pk van vmax:D ..

Dus ik zal mijn calibra eventjes moeten missen. Nu ik dan een goede basis heb wil ik hem later weer verder opschroeven tot 750pk..

voor de opkomende updates laat ik het jullie wel weten

Sindsdien rij ik nu in mijn daily auto

Afbeelding18848.jpg

Hier nog een nieuwe update van de achterbumper tijdens het cleanen :D

cleanachterbumper.jpg

cleanachterbumperside2.jpg

Bumpers zijn trouwen van mijn vader ;)

16999euro..........:cry:o

Specs vd 450 en de 750 verschillen enorm maar dat wist je denk ik al wel...

En je aandrijflijn kan in de prullenbak.

verder mooie auto en wilde plannen.

Specs verschillen enorm en dat wist ik al. Vanaf 450 pk kan het zijn dat ik al mijn 4x4 moet aanpassen/versterken. Het kan wel een paar jaartjes duren tot ik 750 pk wil, maar het gaat mij vooral om tot hoe ver ik kan gaan. Ik ga eerst wennen aan de 450 pk en beetje bij beetje zal ik het verder opschroeven.

BTW ik zal de calibra nadat ie klaar is op de maha rollenbank zetten, zodat ik precies weet wat ik aan vermogen heb.

Tsja 16999 euro dat is misschien een hoop geld, maar dat is een hobby en ik hou zowiezo mijn calibra. In mijn ex-astra had ik ook dik € 10.000 euro ingestopt dus ik ben wel wat gewend ;) Ik pak tevens ook de buitenkant aan zoals sommige al gewend zijn van mijn ex-astra :D

Netjes hoor

maar let er wel op dat de 4x4 tot 250pk het aardig houd

daarboven moet je toch echt aan een sportbak gaan denken

mits je het leukt vind om constant de verdeelbak te wisselen natuurlijk

succes er mee man !!!

die van mij is gereviseerd door hurliman, maar ik weet niet zeker of het al versterkt is :hmmz

Terug
Naar boven