• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilat Calibra Turbo 750PK Back on Track

Ik zou me er ook niet door laten kennen want dan geef je de zeikerds JUIST wat ze willen hebben, zo veel tijd als er nu al overheen gegaan is hoop ik ook dat Kilat weer verder zou willen gaan met updates posten, het opel-forum van nu is niet wat het toen was.

Misschien hebben jullie wel gelijk. Ben er hier paar jaren niet meer op geweest. Ik zal met Niels ( Rallyastra) overleggen of hij de updates ook hier wilt gaan posten, maar voor nu de beste wensen voor 2012 allemaal!!! :thumb

foto´s van de calibra staan inderdaad op de 1e pagina.

@Rob20xe 150pk is ook niet slecht en die 104.000 heeft gelopen zie je ook niet overal.

@Basgsi thnx

De 1e prioriteit is de motorblok klaar te maken. Alles doen we stap voor stap, zodat alles goed gebeurd.

De 4x4 van opel is niet bestand tegen zoveel pk's dus die is een tijd terug verkocht en zal plaats maken voor wat anders.

Niels heeft ook het 1 en ander gekocht alleen hebben we er geen foto's van.

Dat wordt een serieuze aanpassing dan...:shock: In de Cosworth ligt de motor in de lengte erin namelijk. En je moet ook het achterdiff van de Cosworth gebruiken.

Maar zo'n bak kan toch ook geen 750 pk aan origineel? :???:

Wordt inderdaad een serieuze aanpassing en Niels kan daarover meer vertellen dan ik ;) Wat ik wel van hem begreep is dat mijn blok in de lengte komt te liggen.

Ik snap niet dat niemand die gast gewoon onder druk zet om erachter te komen wat er nu is gebeurd met die auto. Dit slaat echt alles dat iemand zo kan wegkomen met dit.

weet niet of we het hele verhaal kennen.

het begint een aardige soap te worden in het oosten.

dhz twente is niet van de ene op andere dag gestopt heeft hier op het forum gestaan.

en volgens mij ook op facebook en daar hebben de nodige onderdelen te koop gestaan.

dan ga je toch in gesprek of en hoe je met een project doorgaat.

het afmelden van een kenteken daar heb je alle delen voor nodig en als niet de eigenaar bent een machtiging van de eigenaar.

de auto is aan hem toevertrouwd en als dan niet kan vertellen waar het blik is is dit verduistering.

en is aangifte de volgende stap

Is de auto nog steeds van Kilat? Dan zou hij zelf de stap moeten nemen om aangifte te doen. Veel meer kun je niet doen zonder zelf in de problemen te komen.

Heb dit destijds vol bewondering gevolgd, ik hoop dat de auto snel terug gevonden wordt.

Terug
Naar boven