• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilat Calibra Turbo 750PK Back on Track

Auto is sinds afgelopen zaterdag weer terug.. Schijnt dat de maat (en diens vader) van Niels moeilijk deed om de auto terug te geven. Zou niet weten waarom de maat en diens pa.. Auto stond blijkbaar bij hem..

Maargoed hij is terecht en dat is het allerbelangrijkst. Enne weinig kans dat die bij dat rallyteam zit. Volgens mij werkt hij nu bij callcenter KPN. Staat nog wel als sponsor op de site van dat rallyteam zie ik haha.

@Haasje, als een rechter je ongelijk geeft terwijl hij omkwam in het door mij aangeleverde bewijs dan kan Alberto helemaal niks betekenen :jerry :jerry :jerry

Hij is er goed mee weg gekomen (met de duizenden euro's) maar maakt niet uit, karma's bitch. Vectra van Tim was ook goed verneukt, eenmaal blok open bij Botter bleken die cilinderwanden ook zo glad als een Spiegel, daar het bij mij lag aan de afstelling, tot twee keer toe!!!!

Ik hou maar weer op voor ik een ban of waarschuwing ofzo krijg, maar ik vind dat mensen dit soort dingen moeten weten. En totslot, een mening mag je hebben.. Alhoewel mijn mening op feiten zijn gebaseerd :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping

@16VCalibra, je bedoelt 'karma is a bitch' waarschijnlijk ;)

En inderdaad, het belangrijkste is dat de auto terug is. Het blijft vaag rond DHZ, maar die is toch gestopt? Was dit een laatste project ofzo?

ik weet niet wat de status van het project is.

maar ik zou de ellende van een ander gebruiken als leer moment.

zeker als de motor nu nog niet gelopen heeft kost wel een paar pakkingen en bouten.

het gezegde is 3 maal is scheepsrecht.

ik hoop dat ik fout zit

dhz is volgens mij vorig jaar zomer al gestopt.

maar zou de lopende projecten nog afmaken

Dat bedoelde ik idd. Deze auto heeft jaaaaaaaren bij DHZ gestaan. Op een gegeven moment stond ie daar binnen alszijnde gestald. Project stond ff stil. Voorzover ik weet is er niet meer mee doorgegaan door Niels.

Hij is idd vorig jaar zomer/herfst zelf gestopt.

@RISL wrote:@16VCalibra, je bedoelt 'karma is a bitch' waarschijnlijk ;)

En inderdaad, het belangrijkste is dat de auto terug is. Het blijft vaag rond DHZ, maar die is toch gestopt? Was dit een laatste project ofzo?

Terug
Naar boven