• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

killometer correctie vectra b2 2001

beste mensen ik heb op de sloop een ander dashboard klokje gehaald.voor mijn vectra b2 uit 2001 omdat mijn kilometer teller het niet meer deed.(ik had nog maar halve cijfers) nu doet alles het weer prima alleen op deze teller heb ik nu 249000 kilometer staan in plaats van 115000 kilometer. weet iemand een adresje waar ik deze kan laten terug draaien?

het liefst in de achterhoek of dicht in de buurt.de opel dealer in doetinchem kan dit dus niet.

groet joris.

Misschien een tijdje achteruit rijden i.p.v. vooruit. :jerry :jerry

Volgens mij zou dat via de opel dealer moeten kunnen of via opel nederland in die richting

Dirkjan

Je kan het ook zien als fraude..

Genoeg dealers wat tellers terug draaien om de auto beter te kunnen verkopen.

Opel dealer doet het alleen als je een nieuw klokje bij hen loopt en dan eenmalig maar heb inmiddels een adres in deventer afspraak voor zaterdag.en van fraude geen spraak kunnen kilometers nazien op nap.

- Bij achteruitrijden lopen de kilometers op.

- Opel dealer KAN alleen nieuwe klokken op km zetten.

iemand met een op-com kan de kilometers wel voor je aanpassen.

zowel B1 als B2

Willem

misschien is er iemand in jouw omgeving met een op-com die je zou willen helpen.

Woon zelf in Haarlem als je in de omgeving woont kom gerust langs.

greetz Dolf

Terug
Naar boven