• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilometer teller doet vreemd!

Tja, tellers zelf willen het wel veroorzaken.

maar euh, er zit geen sensor op de bak meer.

een zwakke accu kan ook dit probleem veroorzaken.

willem

Tja, tellers zelf willen het wel veroorzaken.

maar euh, er zit geen sensor op de bak meer.

een zwakke accu kan ook dit probleem veroorzaken.

willem

euhm. de accu is nog niet zo oud, van vorig jaar, en als ik op mijn condensator kijk geeft ie 12,8 volt aan en als ie loopt 14 nog iets.

maar sw reijnders zei, misschien door slechte massa daarom heb ik die extra gelegd nu,

tot nu toe. geen problemen gehad.

Erwin

euhm. de accu is nog niet zo oud, van vorig jaar, en als ik op mijn condensator kijk geeft ie 12,8 volt aan en als ie loopt 14 nog iets.

maar sw reijnders zei, misschien door slechte massa daarom heb ik die extra gelegd nu,

tot nu toe. geen problemen gehad.

Erwin

spanning meten doe je idd met een multimeter . . . niet met een condensator ;)

maar daar kan ook het probleem gelegen hebben.

leuk dat je een dikke plus kabel naar je versterker legt, maar een dikke massa kabel naar je chassis is zeker zo belangrijk ;)

je hebt nog altijd 2 stroomdraden nodig om een stroompje fatsoenlijk te laten lopen.

spanning meten doe je idd met een multimeter . . . niet met een condensator ;)

maar daar kan ook het probleem gelegen hebben.

leuk dat je een dikke plus kabel naar je versterker legt, maar een dikke massa kabel naar je chassis is zeker zo belangrijk ;)

je hebt nog altijd 2 stroomdraden nodig om een stroompje fatsoenlijk te laten lopen.

ja snap ik, ik had ook een extra min kabel gelegd naar het chassis met de versterker.

en nu dus nog 4:P

en die condensator zag ik net toevallig toen ik me sporttas uit me kofferbak haalde.

Erwin

Terug
Naar boven