origineel gepost door TonSR
maar kerels we zijn allemaal nederlanders kom niet aan zijn auto
want hij gaat op tilt.
maar als er wordt voorgesteld om die auto 1 week te laten staan
zegt hij,warom ik ,hij die ander doet het toch al.

dus we ouwehoeren met zijn alle lekker verder
en onder tussen worden we steeds verder uitgekleed
en gebeurd er niks.
kilometerheffing straks ruim 6 cent per km
reken even uit ,je werk in arnhem pakweg 100 km maal 6 cent is 6 euries
terug ook 6 is 12 euries maal 5 werk dagenis 60 euries per week
daarbij pakweg 60 euries benzine kom ik op 120 euries inde week
en in de spits waarschijnlijk nog duurder ,,,,,ga dan na wat je nu aan
wegenbelasting betaald,waar kom je dan op uit,,,,ja hoor,,,,
wij automobilisten worden weer genaaid.:fy1
maar auto rijdend nederland nog steeds niets doen hoor.
met zijn alle een vuist maken dan is er een mogelijkheid
alleen berijk je niks
:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
vgr tonsr.
ps.
ik vraag me af hoeveel members er hier op het
forum zitten
daar naast hoeveel er bereidt zijn om is in actie te komen
bvb op een maandag ochtend de in en uit gaande wegen rond den haag dicht te gooien tegen dat km heffings beleid
zitten hier vast wel genoeg mensen die daar aan mee
willen doen,en ook mensen die zo iets goed op kunnen
zetten,die capasiteiten heb ik niet,maar ik rij wel voor in.
tonsr.
ben ik helemaal mee eens.ik ben zelf vrachtwagenchauffeur en hoe vaak die wel niet de dupe overal van zijn.en dan acties.iedereen loopt te zeiken maar er gebeurd niks.ja een keer op een maandag om 12 uur met z'n allen toeteren.goh wat een actie.we moeten net als in frankrijk alles dicht gooien er gebeurt te weinig hier in dit land.
we mogen betalen en betalen.laat dan al die ontwikkelingshulpgeld in je eigen zak en laat de mensen zelf uitmaken of ze zelf wat willen bijdragen.dat is wel het eerlijkst.ik geef altijd wat aan de deur.ze beslissen over onze belastingcenten en wij mogen weer harder.
:fy1:fy1:fy1
als je werk word je gestraft heb je geen werk krijg je van alles.een voorbeeld bij ons in de buurt hebben allechtonen een gratis computer vd gemeente gehad want tegenwoordig kun je niet meer zonder.
ander voorbeeld.iemand in mijn omgeving is al jaren werkeloos en zit in de wao.hij krijgt overal subsidie voor en kwijtscheldingen.hij heeft zelfs 375euro terug gehad van uwv vanwege tegemoetkoming vd hoge ziektekosten verzekering.
wij betalen dat.laten ze die werkelozen maar de gemeenten schoon houden voor die uitkering die ze krijgen.moet je kijken hoe snel ze werk vinden.want werk is er genoeg als je maar wil.:argue:argue:argue