• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilometerheffing 3 cent in 2012.

1 voordeel freek.. onze oldtimers worden straks nog meer waard :P

denk dat ik de corsa tegen die tijd wegdoe en de 16v in de kadett hang en m normaal verzeker hahaha

we hebben het hier niet over staken bij het bedrijf,

maar over de snelwegen blokkeren met onze auto,s of het binnenhof

blokkeren dat soort acties,langzaam aan acties,bvb inrotterdam

alle noordzuid verbindingen blokkeren.

heeft niets van doen met staken.

nou,dat wordt lekker met 3 oldtimers,een bom op Den-Haag waar die eikels zitten,maar zelf betalen ze helemaal niets,ach ja,de normale buger mag het weer gaan ophoesten,want de zakelijke rijder rekend het gewoon door in zijn produkt,ja en wij maar schelden op die rare duitsers,die hebben dat gescheik dus niet met wegenbelasting en kilometervergoeding,benzine is daar goedkoper en daar zit de wegenbelasting al in,waarom hanteerd Nederland die accijns dan nog en bpm waar ze volgens de europeese wetgeving al een jaar geleden van af moesten zien!!!!!ja naar een ander land,wel een optie!!!!!!

origineel gepost door spy675

nou,dat wordt lekker met 3 oldtimers,een bom op Den-Haag waar die eikels zitten,maar zelf betalen ze helemaal niets,ach ja,de normale buger mag het weer gaan ophoesten,want de zakelijke rijder rekend het gewoon door in zijn produkt,ja en wij maar schelden op die rare duitsers,die hebben dat gescheik dus niet met wegenbelasting en kilometervergoeding,benzine is daar goedkoper en daar zit de wegenbelasting al in,waarom hanteerd Nederland die accijns dan nog en bpm waar ze volgens de europeese wetgeving al een jaar geleden van af moesten zien!!!!!ja naar een ander land,wel een optie!!!!!!

Duitsland is het nog prima te doen idd.

origineel gepost door sw16v

als je het zo gaat bekijken is een zwaardere/grotere auto voordeliger uit dan een klein licht autotje.......

Idd, allemaal weer aan de 7 liter V8 big blocks :jerry

origineel gepost door Bart Hoedemaker

:( :

Kijk die reacties daaronder:

Ik ben agent en heb met het uitschrijven van bonnen echt geen respect en gezag gekweekt. Dat behaal je door inzicht te tonen. Door op te treden daar waar het belang van de gemeenschap gedient wordt. Niet door het uitschrijven van bekeuringen aan werkende mensen die hun rijbewijs niet op zak hebben.

Wat een achterlijk land met een idiote regering. De wereld wordt op zijn kop gezet. Vorige week bekend geworden, dat duizenden criminelen met een opgelegde celstraf gewoon vrij rond blijven lopen. Zij hoeven de cel niet in!!. Als de gewone nette burger per ongeluk een keer een verkeerde straat inrijdt krijgt hij 60 euro boete. Ik adviseer al die burgers bezwaar en beroep in te dienen tot de hoogste rechter en beroepen op het gelijkheidsbeginsel.

Ik ben zelf agent, maar denk nog maar voor korte duur...Die vrouw is werkelijk waar het spoor kwijt!Ik schrijf geen bon meer! Jammer dat ik niet gewoon mijn werk kan doen

De staatskas zal wel niet vol genoeg zitten.

En Jan-Peter B. en Wouter B. willen natuurlijk wel blijven rijden in die gepantserde 7 serie.

Dus er zal ook getankt moeten worden.

Ik zie hier 3 opties in:

1. Het word toch ingetrokken en de bpm en belasting blijven.

2. Heel Nederland zeurt en klaagt hierover, maar betalen wel elke maand netjes die 3ct per kilometer.

3. Er komt een grote rel of een grootscheepse actie/staking waardoor Nederland op de kop staat.

Daarbij zullen alle dames en heren met hoge(-re) functies het aan hun reet roesten dat de kilometerheffing komt.

Ze verzinnen wel een extra bonus voor zich zelf.

En ze hebben een belachelijk hoog salaris.

En tenslotte, zullen ze de heffing wel declareren.

Ja en nu willen we allemaal actie, maar wie zet die actie dan even op touw ?

Als er actie komt doe ik mee, maar ik ben geen geboren leider.

ik vind wel dat we allemaal iets te hard roepen, laatste gegevens zijn dat de invoer pas vanaf 2018 is voor personenautos, dus dat is nog een hele lange tijd, tegen die tijd is het al 7x verandert.

wat ik wel raar vind is dat de vrachtwagens eerst moeten in 2012, die hebben tog geen alternatief, je kunt moeilijk met 20ton supermarktbevoorading met de trein of bus gaan.

origineel gepost door sw16v

Zal binnenkort wel iemand weer om gelegd worden in den haag als ze zo door gaan met het verneuken van ons land!

zou er echt niet raar van op kijken.

ze kunnen beter bezuinigen op andere dingen!

trap eerst al die polen het land uit,

alle marrokanen terug

geen geld maar in afrika en die shit in die Islam landen!

Geloof mij, die km heffing kan nooit voor iemand uit! de regering bedenkt het, dat zegt wel genoeg!

die hufters in denhaag willen immers zelf ook niets doen aan kosten besparing of aan het milieu denken!

ze rijden zelf/ of worden gereden in allemaal een a8 of 7serie!

ipv dat ze zelf een prius rijden!! neeee

Krijg steeds meer een schijt hekel hier aan dit land.

alle kosten gaan omhoog, maar loon blijft gelijk of moeten zelfs inleveren! Dat is toch van de zotte?

nederland kut land!

ben ik helemaal ...en vervolgens overal nergens meer mee bemoeien want kabouter bos jan potter vullen de zakken over de burgens die zich de tering werken en hun verneuken de boel :fy1

nog beter bea er uit trappen samen met willen en max en dat verkopen hoppa weer een paar miljoen erbij

en vervolgen's idd grenzen dicht .......mag dit eigenlijk niet zeggen maar ...dolf zei .....eigen volk eerst .....klinkt hard maar is wel het beste :agent

we krijgen tegen die tijd de zelfde problemen als in amerika,

als burger is het soms moeilijk om een grote auto te kunnen betalen ivm met de hoge kosten van wegenbelasting in combinatie met brandstof

als de kilometerheffing er door komt, dan gaan meer mensen hun kleine rottige auto`tje de deur uit doen, en kopen een mooie grote suv! :jerry

en voor de werkeloosheid kan dit ook niet goed doen, zoveel mensen die ver buiten de plaats wonen, zoveel mensen die met een klein loontje hun gezin moeten onderhouden! zoveel mensen die al in de wao zitten, maar wel voor de kleinste wasse neusjes overal werk moeten gaan zoeken, zich moeten melden bij het uwv, sollicitatie plicht hebben! leuk die km heffing! , het nut van werken zie ik niet meer in , je kan net zo goed steuntrekker worden .. dan heb je het uit eindelijk nog beter voor elkaar dan jan de boerenlul die hard moet werken van 8 tot 6 !!!!!!!!!! :argue:puke:fy1:argue:cry:hmmz:thumbdown

en daarbij zie ik m`n hobby tegen die tijd ook niet meer zitten, en helemaal als jong iemand, ben nu 21! autorijden is tegen die tijd niet meer rendabel omdat je ook zit met je eigen huisje , de inrichting verbouwen hypotheek etc.

lang leven nederland! hamas hamas heel het parlement aan het gas!!! :jerry

de hele 2e kamer fusieren .....en mensen uit de praktyk er in zetten zonder bonussen of premie's

overal de geld kranen dicht en luisteren naar de burger en niet plukken

ik ben voor een staken en den haag vast zetten en zeker voor anarchie....weg met de regering

weg met de kleuters weg met de pleuro!!!weg met de hoge acijnse en weg met kilometerheffing!!!!

allemaal de zelfde iedeen,bereidheid tot actie is er genoeg

wie heeft de capaciteit om dit goed op te zetten.

en voor al niet zo als in hoek van holland,geen zin

in kogelgaten in mijn auto van die nerveus wordende agenten,al

hoewel ik daar begrip voor heb,als zo een losgslagen stel holigangs

op je af komt.

der zijn best mensen hier die dit goed kunnen

organizeren,kijk maar naar menig meting.

dus voel je je geroepen laat je horen,ik weet niet

hoe of wat anders had ik wel wat begonnen

vgr tonsr.

Ik wil het wel organiseren hoor, geen problemen om op de NOS headlines te komen, alleen probleem is WAT gaan we doen, en alleen wat leden van het forum hier is niet genoeg.

Het moet gewoon zoals in Frankrijk laatst: Werknemers dreigen fabriek op te blazen met gasflessen als ze ontslagen worden :D

bart:o:ozo ver wil ik nou niet gaan maar wel wegen blokkeren of het binnen hof

de oever verbindingen in rotterdam blokkeren en dat soort ding.

en ja ook berichten op andere forums plaatsen er zijn zat mensen die ook op anderre forums zitten,mischien een poll maken bart en dan kijken wat er uit komt,je zeg of u2 maar wat ik kan doen.

maar ja met zijn 2 beginnen we ook niks.

en hoe zit het met omcn zijn die ook bereid om mee te doen

gezien uit club verband.

vgr tonsr.

Terug
Naar boven