origineel gepost door Bart Hoedemaker
Maaruh, gatver gatver en nog eens gatverdamme, ik walg echt van dit idee, met mij 16 miljoen harwerkende Nederlanders

uke die nu ook nog tot 67 kunnen...
Je vergeet 1 ding!
Wij werken hard ja, wat dacht je van die vieze vuile **#$&%!*)@$%buitenlanders die op ONZE kosten hier een huis krijgen.
Goed voorbeeld van mijn oude buurt->
ROMA's...werken GEEN van allen, gemeente betaalde hun huur, gas, water en licht. Ze wonen met 10 in dat huis, en rijden 5!!! auto's. En ik kon met pijn en moeite een astra rijden van mijn hard verdiende centen, maar zij? Lancia dit, Alfa hier, MERCEDES E-serie(x2)!!!
DAAR gaat het fout.
Ik weet niet wie dat was, niet Wilders, die zei dat de kansloze buitenlanders het land maar eens moesten gaan verlaten.
EUHM? Bom op Kanaleneiland? Vliegtuigje op Bijlmer?
Doe eens een gooi, ken er gelijk mooie nieuwbouw komen voor de mensen die het LETTERLIJK verdienen.
En dan nog iets: Heb 3 auto's voor de deur. Betaald Camiel voor elke auto het eerste kassie?
EN mocht je je auto moeten verkopen omdat je financieel failliet ben(dat gaat NOG meer dan nu gebeuren, let maar op), moet dat kassie dan ingeleverd worden, zodat je als je weer een auto kan betalen OPNIEUW de aanschaf kan betalen? of mag je het zelf bewaren?
Er zitten nog zoveel mogelijke BUGS in dit verzinsel. De grootste bug is dit kabinet:fy1