Hallo,
Ik heb een prangende vraag (zal me later even voorstellen) ik heb een Opel Vectra gezien, Zonder N.A.P.
Nu heb ik net op de site van N.A.P kenteken en kmstand ingevoerd en 3 euro betaald en dan krijg ik deze melding:
De kilometerstand van deze auto is volgens de database: ONLOGISCH
Stichting Nationale AutoPas verzamelt uit diverse bronnen kilometerstanden. Bijvoorbeeld bij APK keuringen, onderhoudsbeurten en via gegevens van het Rijksdienst van het wegverkeer, Importeurs en Leasemaatschappijen. Onze conclusie is gebaseerd op de verzamelde gegevens van deze auto in onze database. Wij doen alleen uitspraken als wij meer als drie standen hebben kunnen vinden.
Stichting Nationale AutoPas geeft geen overzicht van de kilometer-historie zelf omdat dit frauduleus handelen in de kaart werkt.
Nu mijn vraag hoe kan ik er achter komen wat deze auto nu ongeveer meer heeft gelopen?
Mss is de snelheidsmeter ooit vervangen? of wat dan ook. Weet van deze auto alleen dat er een sticker op het motorblok zit en dat de distributieriem is vervangen bij 121.000 km,en dat was vorig jaar.
Wie o wie zou mij iets meer kunnen vertellen? BTW de auto ziet er nog keurig en netjes uit. Als het een niet te groot verschil maakt de standen zou ik er eventueel nog wel mee kunnen leven!
Vind het een mooie nette auto en als het niet zoveel scheelt de km stand, wil ik hem best kopen.
Aanvulling: Auto staat op MP als 2de eigenaar. na zelf een beetje te hebben gespeurd kwam ik via Zomoto
Dit verhaal tegen:
Historie
Aantal Eigenaren tot nu toe:6
Datum eerste toelating NL:10 juli 1997
APK verloopdatum:07 nov 2012
Import auto:Nee
Huidige Eigenaar
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 19 september 2012
Dagen Eigenaar: 12
Eigenaar tot: heden
Eigenaar 5
Eigenaar van: 07 september 2012
Eigenaar tot: 19 september 2012
Eigenaar 4
Eigenaar van: 27 augustus 2012
Dagen Eigenaar: 11
Eigenaar tot: 07 september 2012
Eigenaar 3
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 12 november 2008
Dagen Eigenaar: 1384
Eigenaar tot: 27 augustus 2012
Eigenaar 2
Eigenaar van: 31 oktober 2008
Eigenaar tot: 12 november 2008
Eigenaar 1
Eigenaar van: 10 juli 1997
Dagen Eigenaar: 4131
Eigenaar tot: 31 oktober 2008
Als ik de handelaren niet meereken heeft ie idd maar 2 eigenaren gehad.
(ps heb eventueel een linkje naar de auto)
Gr Brumm
Ik heb een prangende vraag (zal me later even voorstellen) ik heb een Opel Vectra gezien, Zonder N.A.P.
Nu heb ik net op de site van N.A.P kenteken en kmstand ingevoerd en 3 euro betaald en dan krijg ik deze melding:
De kilometerstand van deze auto is volgens de database: ONLOGISCH
Stichting Nationale AutoPas verzamelt uit diverse bronnen kilometerstanden. Bijvoorbeeld bij APK keuringen, onderhoudsbeurten en via gegevens van het Rijksdienst van het wegverkeer, Importeurs en Leasemaatschappijen. Onze conclusie is gebaseerd op de verzamelde gegevens van deze auto in onze database. Wij doen alleen uitspraken als wij meer als drie standen hebben kunnen vinden.
Stichting Nationale AutoPas geeft geen overzicht van de kilometer-historie zelf omdat dit frauduleus handelen in de kaart werkt.
Nu mijn vraag hoe kan ik er achter komen wat deze auto nu ongeveer meer heeft gelopen?
Mss is de snelheidsmeter ooit vervangen? of wat dan ook. Weet van deze auto alleen dat er een sticker op het motorblok zit en dat de distributieriem is vervangen bij 121.000 km,en dat was vorig jaar.
Wie o wie zou mij iets meer kunnen vertellen? BTW de auto ziet er nog keurig en netjes uit. Als het een niet te groot verschil maakt de standen zou ik er eventueel nog wel mee kunnen leven!
Vind het een mooie nette auto en als het niet zoveel scheelt de km stand, wil ik hem best kopen.
Aanvulling: Auto staat op MP als 2de eigenaar. na zelf een beetje te hebben gespeurd kwam ik via Zomoto
Dit verhaal tegen:
Historie
Aantal Eigenaren tot nu toe:6
Datum eerste toelating NL:10 juli 1997
APK verloopdatum:07 nov 2012
Import auto:Nee
Huidige Eigenaar
Eigenaar van: 19 september 2012
Eigenaar tot: heden
Eigenaar 5
Eigenaar van: 07 september 2012
Eigenaar tot: 19 september 2012
Eigenaar 4
Eigenaar van: 27 augustus 2012
Dagen Eigenaar: 11
Eigenaar tot: 07 september 2012
Eigenaar 3
Eigenaar van: 12 november 2008
Dagen Eigenaar: 1384
Eigenaar tot: 27 augustus 2012
Eigenaar 2
Eigenaar van: 31 oktober 2008
Eigenaar tot: 12 november 2008
Eigenaar 1
Eigenaar van: 10 juli 1997
Dagen Eigenaar: 4131
Eigenaar tot: 31 oktober 2008
Als ik de handelaren niet meereken heeft ie idd maar 2 eigenaren gehad.
(ps heb eventueel een linkje naar de auto)
Gr Brumm