• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

klaar voor de zomer (laatste project, hij is af) NEW PICS!

• Topic starter Topic starter RAL
  • Startdatum Startdatum
origineel gepost door wim-v6

Dis Object wil self destruct in 5 > 4 > 3 > 2 > 1 > Kaploei!

4 -> 3 -> 2 -> 1..

4-traps automaat.. :vertag :jerry

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe

Volgens mij is het een ledje.

Gr Jack

jep het is het led voor het alarm.

klopt en tegelijk de decoder voor de startonderbreker, Collega van mij had dezelfde...

Maar bij Jerremy en mij slaan de stoppen af en toe door en gaan we stom lullen :jerry:jerry

Geniaal en gestoord schijnt bij elkaar in de buurt te liggen.. :sleeping

Willem

Hoe heb je de sportstand knop dan gemaakt????

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Lijkt me ook wel link op het stuur:angel is die wat vaker binnen hand bereik.:jerry.

GR Jack

jack

de stekker van het originele knopje afgekoppeld, deze verlengd naar het stuur, airbag eruit en t.h.v. de rechter claxon schakelaar zit al een vorm. deze opgeboord hier een signaalgever schakelaartje ingezet (een duur type van € 5,- om de boel niet te vernaggelen), de boel met elkaar verbonden en klaar. het draaipunt van het stuur heb ik opgevangen met een ander exemplaar uit een nieuw type omega want die heeft stuurbediening dus meer aansluit punten.

origineel gepost door Vega

Hoe heb je de ontgrendelingsknop opgelost?

doordat de pook zover is ingekort heb ik genoeg weerstand op de pook, dus geen ontgrendeling meer aanwezig.

ik ergerde me wezenloos aan die lange pretstok in het midden.

rij er al even mee en heb nergens last van.

Terug
Naar boven