• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Klapperend geluid vooronder corsa b

Muppetnl

Post weinig
Hallo

Nu heb ik al even last van een klapperend. Geluid als ik over slecht wegdek of drempels rijdt

Nu heb ik dit weekend beetje onderhoud gegeven nieuwe stabi rubbers 2 nieuwe schokdempers achter en mijn. Buiten temperatuur meter ( overgens nog niet goed werkt hoord de meter nu aan de zijkant of achter de beugel?)

Nu dacht ik egt dat het geluid dus van mijn rubbertjes afkwam maar geen succes nu heb ik wel speling kunnen ontdekken op de aandrijfassen? Kan dit er mee te maken hebben?

Verder heb ik geen speling ergens kunnen ontdekken klinkt als een ijzer op ijzer trillend geluid

Mvg hans

Heb je je auto verlaagd? of zijn het orginele schokbrekers.

Is er misschien een veer gebroken, wil nog wel eens gebeuren..

Nee hij is zeker niet verlaagd kan ik niet egt gebruiken in mijn dagelijks verkeer en zover ik gezien heb zijn er geen veren gebroken

Het geluid doet zich uitsluitent voor bij hobbelige wegen of af en toe drempels anders hoor je het niet :wtf

Ik heb exact hetzelfde probleem, lijkt bij mij van rechtsvoor tekomen. Ik had het idee dat het een veer was die heel de tijd wat verspringt

Terug
Naar boven