• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

klapsleutel astra g

@Astraaa wrote:@Yassine wrote:Hoe krijg je jou sleutel op de klapsleutel? Of hoeft dat niet?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Naar de sleutelboer en laten slijpen? :wors

Ow chill. En wat kost dat ongeveer?

@ robert_corsa: Hoe is de kwaliteit van de knoppen/behuizing, kan het zoals de std. sleutel wel tegen een stootje?

weejoww,, ik doe ook mee! het lijkt me vet om dezelfde sleutel te hebben als men broer. keertje stiekem verwisselen zodat ik in zijn nieuwere astra kan wegrijden hahaha :angel

Ik zit al heel week te kijken naar die sleutel. en zit wel te twijfelen vanwege da sleutelbaard. mijne is groter/dikker dan die nieuwere sleutel. moet ik dan zoveel van alles gekloot aanpassen?

Het valt mij dus op, dat mijn sleutelbaard precies andersom is als op alle foto's. Maw de gladde sleuf zit links en de gekartelde rechts. Daarom lukt het bij mij niet, maar ik weet niet of dat op te lossen is. Wellicht heb ik een rare sleutel???

klopt, wat is dat nou weer voor raars???

heb net gepost..... topic is spoorloos verdwenen. denk dat de moderator het topic verwijdert heeft. graag dan even een pb sturen.....

vreemd dat hij verplaatst is zonder iets te melden. Staat dan nog op een plaats waar je amper kijkt (toch voor zoiets) :s Ik heb hem bij mijn bladwijzers gezet om hem snel terug te vinden.. :???:

zijn het wel orginele opel behuizing en sleutel ? want ik hou het liever op het orgineel ivm schade aan het cilinderslot... wel mooi die klapsleutels maar wil ze ook wel.. maar ik wil niet dat er wat kapot gaat waardoor ik weer veel geld kwijt ben bij opel dealer voor nieuwe sleutels en of slot ... ha! tis maar een nadenker..

nope, allemaal imitatie. maar werkt allemaal goed hoor. mits de sleutel goed geslepen wordt dan.

heb hem wel even ingevet.

Hallo!

Ik weet dat de topic alweer over de datum is, maar toch...

Ik wil eigenlijk ook wel een klapsleutel. Nu zie je aan het begin van dit forum een normale sleutel Astra G, maar ik heb de andere versie.

Wat ik bedoel is eigenlijk die gladde behuizing. Ik neem aan dat dit wel hetzelfde formaat / binnenwerk heeft om ook de sleutel aan te passen voor een klapsleutel. Maar er zijn verschillende 'baarden'. Welke is geschikt voor mij?! Op de sleutel staat een nummer, maar deze komen niet overeen met een eventueel typenummer... Wat is verstandig?!

de verkoper contacteren en dan een foto can je huidige behuizing meesturen en zeggen dat het voor een Opel astra g is dan weet hij genoeg

Terug
Naar boven