• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kleine aanpassingen voorzijde

JOZO

Post veel
Hallo,

wie zou mij kunne helpen om deze Manta een klein beetje te veranderen? Ben benieuwd hoe dit staat!

- Opel logo in grill wit.

- OPEL in grill wit

- Knippers wit

- Voorlichten donker/smoke

375005693.jpg

375005683.jpg

Alvast bedankt!

Kijk heb al wat meer inzicht!

Zou je de lampen voorlichten echt goed donker kunnen maken? En het logo wit?

Dank U!:thumbup

khoop dat je hier wat mee kunt...

jozo1.jpg

En deze met nog wat eigen inbreng:

jozo2.jpg

Is wat verlaagd, voorspoiler, en grille zwart

maakt m meteen nog n stuk bruter vind ik:)

origineel gepost door .B4R7.

jozo2.jpg

Grill heb ik nu zo gemaakt als op deze foto. Ben aan het kijken of ik de lampen zo krijg op de foto.. Alleen vraag me af hoe..

Doe denk ook witte knippers erop. Bedankt voor de sjop!:thumbup

origineel gepost door JOZO

origineel gepost door .B4R7.

jozo2.jpg

Grill heb ik nu zo gemaakt als op deze foto. Ben aan het kijken of ik de lampen zo krijg op de foto.. Alleen vraag me af hoe..

Doe denk ook witte knippers erop. Bedankt voor de sjop!:thumbup

in de C1 doen ze wel eens de ronde smoke koplampen van een golf 1. maar of dat ook bij een A manta kan...?

Grill is nu zwart met logo's wit, witte knippers erop en tjah, alleen die lampem.. Lampen van BMW E30 zouden erin moeten passen...

Om zelf donker te maken is ook zo wat en of het dan lukt.. (glas los maken vanbehuizing, spuiten/verfen? en dan weer in elkaar zetten..

Ik zal eens kijke of ik een duidelijke foto kan maken, staat nu nog in het sleutelhok:)

Je hebt speciale verf ervoor ;) die kun je volgensmij ook wel op de buitenkant spuiten. Je krijgt dan die mistlook, net zoals op de Astra G N-Joy, dat ze wat donkerder zijn ;)

Terug
Naar boven