mischien een ideetje om op het forum te zetten.
wat word er precies gedaan bij een onderhoudsbeurt bij de dealer.
ik was daar met de testdag en pakte een foldertje en lees daarin (vb; vectra, signum)
1e,3e,5e inspectiebeurt 169€
2e,6e,10e insp.beurt 259€
4e,8e,12e insp.beurt 339€
ik vroeg over beurt van 169€(3e beurt) of er ook het lucht filter en pollenfilteren of boegies werden vervangen en kreeg als antw. nee
wat doen ze dan wel als het alleen de olie en het oliefilter is dan weet ik het wel.
ga toch niet voor 169€(oftewel 372 gulden) olie laten verversen.of gebruiken ze daar formule 1 olie?(grapje)
mischien iets voor hier op dit forum om dit een te omschrijven?
bij peugeot staat dit precies omschreven wat zij doen bij een beurt van een vast bedrag.
mischien nog een tip, alles op het forum te scheiden op model.
bijv. vectra A, vectra B, vectra C, etc en bij ander modellen.
dan kun je gerichter zoeken naar iets.
ik wens iedereen die hier op het OPELforum thuishoort een hele prettige avond toe.
vr.gr Fonz
wat word er precies gedaan bij een onderhoudsbeurt bij de dealer.
ik was daar met de testdag en pakte een foldertje en lees daarin (vb; vectra, signum)
1e,3e,5e inspectiebeurt 169€
2e,6e,10e insp.beurt 259€
4e,8e,12e insp.beurt 339€
ik vroeg over beurt van 169€(3e beurt) of er ook het lucht filter en pollenfilteren of boegies werden vervangen en kreeg als antw. nee
wat doen ze dan wel als het alleen de olie en het oliefilter is dan weet ik het wel.
ga toch niet voor 169€(oftewel 372 gulden) olie laten verversen.of gebruiken ze daar formule 1 olie?(grapje)
mischien iets voor hier op dit forum om dit een te omschrijven?
bij peugeot staat dit precies omschreven wat zij doen bij een beurt van een vast bedrag.
mischien nog een tip, alles op het forum te scheiden op model.
bijv. vectra A, vectra B, vectra C, etc en bij ander modellen.
dan kun je gerichter zoeken naar iets.
ik wens iedereen die hier op het OPELforum thuishoort een hele prettige avond toe.
vr.gr Fonz