• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kleine update van mijn SINTRA V6

vectra208v

Post vaak
Na een paar maanden ff weer een update.

Ik heb gistere via marktplaats een kleine update voor mijn sintra gekocht.

Ik was er al een tijdje naar opzoek en heb voor een schappelijk prijsje deze sidebars op de kop getikt.

Gistere avond nog even voor de zekerheid gepast voordat ik ze kocht en vanmiddag thuis nog ff gekeken bij daglicht.

ik moet zeggen....staat wel dik vind ik :D

26-11-2011070.jpg

26-11-2011072.jpg

26-11-2011071.jpg

26-11-2011074.jpg

en ja ik weet....schade aan de deur moet nog gemaakt worden maar het ROT NIET :ass dus kan volgend jaar wel kijken voor een andere deur.

En morgen zal ik hem ook even weer wassen :jerry

gr.Paul

@ColinH wrote:50 euro voor een Irmscher spoiler voor je Sintra is niet veel, maar met klep is een mooi koopje :thumb

Soms heb je mazzel op de sloop, soms denken ze dat ze goud in handen hebben.

Succes ermee :thumb

Gr Colin

Ik zit ook regelmatig op www.sintra-treffen.de.

Dat is een forum voor en door sintra rijders in duitsland met enkele nederlandse rijder.

daar heb ik ook gekeken voor een spoiler maar dan moet die uit Polen ofzo komen en betaal je al snel 150,- voor de spoiler en dan nog de verzendkosten dus reken maar op iets van 180,- voor een spoilertje.

Ik heb trouwens wel vaker mazzel met spoilers :D ik had voor mijn vectra B ook een spoiler gezien (dakspoiler van ZENDER) en vroeg wat hij er voor wilde hebben.

Kreeg ik een mailtje terug.......15,- INCLUSIEF verzenden :jerry

Ik had laatst ook al een sl;operij bij mij in de buurt gebelt voor de ruitenwisser motor.....50,- mocht ik hem ophalen........ik dacht.....dan maar geen ruiten wisser achter :ass

@ColinH wrote:50 euro voor een Irmscher spoiler voor je Sintra is niet veel, maar met klep is een mooi koopje :thumb

Soms heb je mazzel op de sloop, soms denken ze dat ze goud in handen hebben.

Succes ermee :thumb

Gr Colin

Ik zit ook regelmatig op www.sintra-treffen.de.

Dat is een forum voor en door sintra rijders in duitsland met enkele nederlandse rijder.

daar heb ik ook gekeken voor een spoiler maar dan moet die uit Polen ofzo komen en betaal je al snel 150,- voor de spoiler en dan nog de verzendkosten dus reken maar op iets van 180,- voor een spoilertje.

Ik heb trouwens wel vaker mazzel met spoilers :D ik had voor mijn vectra B ook een spoiler gezien (dakspoiler van ZENDER) en vroeg wat hij er voor wilde hebben.

Kreeg ik een mailtje terug.......15,- INCLUSIEF verzenden :jerry

Ik had laatst ook al een sl;operij bij mij in de buurt gebelt voor de ruitenwisser motor.....50,- mocht ik hem ophalen........ik dacht.....dan maar geen ruiten wisser achter :ass

@desiree30 wrote:hey hoi,

ziet er goed uit.

hoop dat je hem er een beetje goed afkrijgt.

ikzelf zoek nog een originele radio..

mocht je ooit 1 tegenkomen,hoor ik het graag

originele radio heb ik nog wel liggen (cdr500 en een kassette met code)

zal wel ff een foto maken zo

@desiree30 wrote:hey hoi,

ziet er goed uit.

hoop dat je hem er een beetje goed afkrijgt.

ikzelf zoek nog een originele radio..

mocht je ooit 1 tegenkomen,hoor ik het graag

originele radio heb ik nog wel liggen (cdr500 en een kassette met code)

zal wel ff een foto maken zo

Staat altijd wel mooi onder een MPV en bus.

Bij bestelbussen betaal je minder verzekering, misschien geldt dat ook wel voor jou, je kan het altijd even navragen :thumb

Gr Colin

Staat altijd wel mooi onder een MPV en bus.

Bij bestelbussen betaal je minder verzekering, misschien geldt dat ook wel voor jou, je kan het altijd even navragen :thumb

Gr Colin

@speaker wrote:staat wel mooi !! alleen rijdt dat niet zo handig met die klinkertjes er onder ;)

altijd wel weer zo'n flauwe opmerking hahaha

die klinkers was even om op hoogte te houden voor de foto

@speaker wrote:staat wel mooi !! alleen rijdt dat niet zo handig met die klinkertjes er onder ;)

altijd wel weer zo'n flauwe opmerking hahaha

die klinkers was even om op hoogte te houden voor de foto

@ColinH wrote:Staat altijd wel mooi onder een MPV en bus.

Gr Colin

minder verzekering omdat er sidebars of een bullbar op zit??? wat is daar de reden van dan??

@ColinH wrote:Staat altijd wel mooi onder een MPV en bus.

Gr Colin

minder verzekering omdat er sidebars of een bullbar op zit??? wat is daar de reden van dan??

Reden weet ik niet, want echt sterk zijn ze niet, ze zijn zo krom.

Ik denk omdat het de dorpel wat beschermt.

Gr Colin

Reden weet ik niet, want echt sterk zijn ze niet, ze zijn zo krom.

Ik denk omdat het de dorpel wat beschermt.

Gr Colin

ja oke...

de schade die er nu opzit (vorige eigenaar langs een paaltje heen gereden) had en niet gezeten als er een sidebar zat denk ik dus scheeld weer met het schadebedrag uitbetalen.

maar idd.....het lijkt allemaal heel sterk en dat ze wel een stootje kunnen hebben maar het is gewoon een holle buis en die knik je zo dubbel...

de reden waarom ik ze wilde is niet alleen dat ik het mooi vind en iets extra's geeft aan de sintra maar ook om het instappen van de kids te vermakkelijken.

Ik wil nog kijken voor die kunstof steps die je erop kan schroeven en er kopmt nog traanplaat op.

dit idee:

sdc161291.jpg

ja oke...

de schade die er nu opzit (vorige eigenaar langs een paaltje heen gereden) had en niet gezeten als er een sidebar zat denk ik dus scheeld weer met het schadebedrag uitbetalen.

maar idd.....het lijkt allemaal heel sterk en dat ze wel een stootje kunnen hebben maar het is gewoon een holle buis en die knik je zo dubbel...

de reden waarom ik ze wilde is niet alleen dat ik het mooi vind en iets extra's geeft aan de sintra maar ook om het instappen van de kids te vermakkelijken.

Ik wil nog kijken voor die kunstof steps die je erop kan schroeven en er kopmt nog traanplaat op.

dit idee:

sdc161291.jpg

( sorry voor de flauwe 'klinker'-grap )

Ik vind die met traanplaat wel erg mooi staan. :thumbup

Vanmiddag zag ik een pick-up rijden ( meen een Dodge ram ) die had dit ook en had heel netjes instapverlichting er op verwerkt. Dus als je deur open gaat , dan gaat dat lampje ook branden.

( sorry voor de flauwe 'klinker'-grap )

Vanmiddag zag ik een pick-up rijden ( meen een Dodge ram ) die had dit ook en had heel netjes instapverlichting er op verwerkt. Dus als je deur open gaat , dan gaat dat lampje ook branden.

@speaker wrote:( sorry voor de flauwe 'klinker'-grap )

klinker grap had ik ook kunne doen....mag ook graag van die grapje uithalen (vraag mijn vrouw maar :wors ) laat ik het zo zeggen....ik moet mij vaak inhouden bij sommige post op het forum :D

weet nog niet of ik er verlichting op wil hebben maar heb net via google sidebars gezien waar aan de zijkant 4 LED lampjes zaten die meebranden met de verlichting...lijkt ook wel grappig.

Terug
Naar boven