• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kleine update van mijn SINTRA V6

@desiree30 wrote:heb je onze mail nog?

mail dan even je tel nummer,bel ik je even

telefoon nummer heb ik gemailt dus als je intresse hebt hoor ik het wel.

heb ook nog even foto's gemaakt

radio is gewoon netjes en volgens mij nog aardig nieuw (ik had na 2 dagen mijn eigen radio erin)

CDR500autoradio002.jpg

CDR500autoradio003.jpg

CDR500autoradio001.jpg

radio ligt op z'n kop maarja gaat om het idee

even weer terug naar mijn sintra....

vorige week dus die achterklep opgehaald en vandaag de spoiler er proberen heel af te krijgen.

Ik heb een plamuurmes gepakt en die even langs slijpteen gehaald zodat die lekker scherm was.

Die heb ik boven op de klep onder de spoiler gedrukt en rustig van uit het midden naar buiten door de kitrand heen gedrukt en voorzichtig met een platte schroevendraaier een beetje spanning op de spoiler gezet.

daarna de onderkant los gesneden met het plamuurmes en tegelijk met de schoevendraaier spanning gehouden totdat ik helemaal rond was en de spoiler dus heel :wors in mijn handen had. :thumb :thumb

irmscherspoiler001.jpg

irmscherspoiler002.jpg

irmscherspoiler004.jpg

irmscherspoiler005.jpg

aankomende week ff helemaal kit vrij maken en als ik wat meer tijd heb en mooier weer is schuren,bijwerken en spuiten...

even weer terug naar mijn sintra....

vorige week dus die achterklep opgehaald en vandaag de spoiler er proberen heel af te krijgen.

Ik heb een plamuurmes gepakt en die even langs slijpteen gehaald zodat die lekker scherm was.

Die heb ik boven op de klep onder de spoiler gedrukt en rustig van uit het midden naar buiten door de kitrand heen gedrukt en voorzichtig met een platte schroevendraaier een beetje spanning op de spoiler gezet.

daarna de onderkant los gesneden met het plamuurmes en tegelijk met de schoevendraaier spanning gehouden totdat ik helemaal rond was en de spoiler dus heel :wors in mijn handen had. :thumb :thumb

irmscherspoiler001.jpg

irmscherspoiler002.jpg

irmscherspoiler004.jpg

irmscherspoiler005.jpg

aankomende week ff helemaal kit vrij maken en als ik wat meer tijd heb en mooier weer is schuren,bijwerken en spuiten...

Terug
Naar boven