• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kleine vragen van Mr-T

Heey iedereen van het corsa-gedeelte,

Ik zal me even voorstellen, Ik ben sander, 21 jaar, voorheen vooral aanwezig in het astra gedeelte.

Hierbij veel plezier gehad en gezelligheid en ook al veel personen ontmoet op diverse meetings.

Daar zal ik ook aanwezig blijven en mijn kennis blijven delen waar daar baat bij is.

Nu wil ik mijn horizon verbreden met mijn nieuwste aankoop, een Corsa C GSi uit 2001.

74069_236298473170878_1774551281_n.jpg

Echter kom ik nu met een vraagje,

De auto is enkele dagen geleden apk gekeurd en bijna vlekkeloos door de keuring gekomen, echter op het ene punt stel ik mijn vraagtekens.

K01 - Reflectoren.

De auto is qua verlichting niet aangepast voor/achter. Gewoon standaard GSi uitvoering. Hoe kan het zijn dat dit een advies punt is? onder in de achterbumper zitten reflecterende punten, dus vind dit allemaal cryptisch.

Dit allemaal terzijde, vandaag weer een hoop kunnen doen aan de Corsa. Heb mij vandaag vooral bezig gehouden met wassen/polijsten, en een keer onder de auto gekropen. Op een Fuseekogel na (dan weer geen APK opmerking?!) ben ik zeer tevreden. aankomende week beginnen met het onderstel te tectyleren en verder met het reinigen van het interieur. Nog een hoop plannen dus.

Terug
Naar boven