Na alweer een tijdje op het forum actief te zijn toch maar even een eigen topic aangemaakt.
In 2010 de vectra aangeschaft met 160000km op de teller. Aan de kleur moest ik er wennen maar dat is helemaal goed gekomen hij is wel origineel omdat ik er in de twee jaar dat ik er mee rij nog nooit een heb gezien.
Wat is er gedaan?
- Auto gechipt bij CTH chiptunning in Overpelt - Limburg - België.
- De verlichting vervangen door xenon 6000k en gelijk het stadslicht vervangen door led ook 6000k met canbus functie.
- De binnen verlichting vervangen voor led en privacy shades geplaatst
- Vervolgen het ik de veren vervangen voor koni’s niet verder verlaagd omdat ik woon en werk in drempel geile gemeentes en de v-line is standaard al lager dan de gewone sw en ik niet wil dat ik bij iedere drempel moet uitstappen om hem er overheen te duwen.
- Na het lezen van wat topics kleine aanpassingen gedaan zoals het luchtfilter en de egr pakking van fiat.
- De standaard v-line velgen hebben plaats gemaakt voor de omega velgen, ik hou van dicht en dik.
- De hoofdsteunen in de auto hebben plaats gemaakt voor hoofdsteunen met dvd speler om de kids te plezieren op de lange ritten.
- De koplampen zijn geschuurd en inmiddels weer als nieuw. (1000/1200/1500/2000/2500/3000 korrel. Wat een t#@us werk maar wel resultaat.
- Twin audio.
Wat komt er nog aan?
- Een spoiler omdat dit gewoon moet op de sw
- Onderlip op de voorbumper is een twijfel geval ivm de drempels
- Tegen de tijd dat mijn demper het begeeft een mooie irmscher.
- Geheel lederen bekleding.
Zo was de auto bij aanschaf zonder enige liefde voor de lak.
Zo staat hij er nu bij:
In 2010 de vectra aangeschaft met 160000km op de teller. Aan de kleur moest ik er wennen maar dat is helemaal goed gekomen hij is wel origineel omdat ik er in de twee jaar dat ik er mee rij nog nooit een heb gezien.
Wat is er gedaan?
- Auto gechipt bij CTH chiptunning in Overpelt - Limburg - België.
- De verlichting vervangen door xenon 6000k en gelijk het stadslicht vervangen door led ook 6000k met canbus functie.
- De binnen verlichting vervangen voor led en privacy shades geplaatst
- Vervolgen het ik de veren vervangen voor koni’s niet verder verlaagd omdat ik woon en werk in drempel geile gemeentes en de v-line is standaard al lager dan de gewone sw en ik niet wil dat ik bij iedere drempel moet uitstappen om hem er overheen te duwen.
- Na het lezen van wat topics kleine aanpassingen gedaan zoals het luchtfilter en de egr pakking van fiat.
- De standaard v-line velgen hebben plaats gemaakt voor de omega velgen, ik hou van dicht en dik.
- De hoofdsteunen in de auto hebben plaats gemaakt voor hoofdsteunen met dvd speler om de kids te plezieren op de lange ritten.
- De koplampen zijn geschuurd en inmiddels weer als nieuw. (1000/1200/1500/2000/2500/3000 korrel. Wat een t#@us werk maar wel resultaat.
- Twin audio.
Wat komt er nog aan?
- Een spoiler omdat dit gewoon moet op de sw
- Onderlip op de voorbumper is een twijfel geval ivm de drempels
- Tegen de tijd dat mijn demper het begeeft een mooie irmscher.
- Geheel lederen bekleding.
Zo was de auto bij aanschaf zonder enige liefde voor de lak.
Zo staat hij er nu bij: