• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleppendeksel cover

Ja, normaal is het leuk als je met een wolf in schaapskleren iemand compleet voorbij rijdt....maar dit is andersom, je wordt in je 'OPC' door iedereen bijgehouden of voorbij gereden.... :jerry

Wel stoer verhaal hoor, dat je met je Golfje 1.8 zo'n slome Opel OPC kan bijhouden!

Mijn Buurjongen heeft een Subaru Impreza 1999 1.6 16V AWD, vanbuiten Compleet GT-T gemaakt..

Werd ie van de week door de politie in een grote Controle van de weg gehaald, De Agent was overtuigd dat het een GT-T zou zijn, en zei tegen hem, je Motor staat nog niet op kenteken..

Waarop hij antwoorden, Ik weet t niet hoor, tis gewoon een 1.6, met trommels op de achteras..

Het mooiste is, dat ik m Met de combo voorbij kan haha....

Willem

tja, of je scheel betalen aan verzekering, benzine, bekeuringen, onderhoud aan de turbo die elk jaar stuk gaat.

of je 1.8 die lekker zuinig is, goedkoper in onderhoud verzekering enzo een opc pakket geeft.

wat maakt het nou uit? de meeste die ik ken gaan lekker door met naar opc bouwen. dat zijn wel vaak de echte liefhebbers van opel.

tenminste niet van die gasten die een opc kopen omdat het een opc is en dan lekker snel de boel af trappen zodat hij na een paar jaar verkocht wordt aan een wel opel liefhebber.

maar ontopic. het antwoord is gegeven.

net of iedereen eerst onder de kap van de astra gaat kijken wat erop staat. als hij dat toch mooi vind laat hem dan.

<

tjek avatar. ik heb c20xe chevrolet kapjes. ik heb geen chevrolet. lekker belangrijk

@RISL wrote:Ik kwam laatst een Mercedes S65 AMG tegen (dacht ik), helemaal compleet: bumpers, uitlaten, velgen, logo's, verlaging, interieur, alles klopte.

Op het kenteken was het de 'gewone' vijfliter V8. Heb er nog wel ergens een foto van.

laat zien dan

@waltwalt500 wrote:wat een geneuzel over i500 en opc kapjes op gewone motoren met 1600 cc haha pff

:hmmz

@ Paulers, jajaja, dat ziet er gaaf uit bij jou, is dat moeilijk om een beetje strak te wrappen?? Ik wil ook iets doen aan die kap van me. Ik heb nu een airbrush en die word helemaal lelijk en eigenlijk ben ik er ook een beetje op uitgekeken. Mooi carbon lijkt me wel lachen staan.

astraman,

het is niet te moeilijk.

Ik heb de originele folie gebruikt van 3m om zeker te zijn dat het goed te verwerken was.

Als je het met een (haar) fuhne heet maakt wordt het heel plastisch en kan je het prima in allerlei hoeken trekken ( extreme vormen kan je met een verfbrander doen om het iets heter te krijgen). Je moet maar even youtuben op de term 3m di noc en je kan alles ter plekke leren. :D

paul

Ok bedankt voor de tip, ik ga eens zoeken en dan kijken of ik in Essen een rolleke kan scoren voor weinig king:

@ astraman, als carbon fanaat ben ik benieuwd...

heb je nog iets kunnen scoren in Essen, of heb je een andere oplossing bedacht voor het kleppendeksel?

:kewlpics !!!!!

paul

Terug
Naar boven