• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleppendeksel

aan dat dekseltje zit verder toch niets van slangen of wat dan ook of ik moet ontiegelijk scheel zij hahaha

die kan je er toch gewoon afhalen als je de bouten los heb gedraaid

en dan even de rest van de oude pakking er van tussen

schoonmaken de randen met een doek ,pakking er tussen leggen, deksel erop van het middenuit beginnen met vastdraaien en klaar is kees

aan dat dekseltje zit verder toch niets van slangen of wat dan ook of ik moet ontiegelijk scheel zij hahaha

die kan je er toch gewoon afhalen als je de bouten los heb gedraaid

en dan even de rest van de oude pakking er van tussen

schoonmaken de randen met een doek ,pakking er tussen leggen, deksel erop van het middenuit beginnen met vastdraaien en klaar is kees

[rquote=1847254&tid=140915&author=boekje1]tel 10 boutjes die eraf moeten...[/rquote]

Dit zijn toch trek-bouten... eenmaal eruit dan nieuwe erin ??

Of ben ik in de war met andere bouten... ???

[rquote=1847254&tid=140915&author=boekje1]tel 10 boutjes die eraf moeten...[/rquote]

Dit zijn toch trek-bouten... eenmaal eruit dan nieuwe erin ??

Of ben ik in de war met andere bouten... ???

heb een rubbere pakking gekocht de mijne begon nu echt olie eruit te spuiten langs kleppendeksel dus morgenvroeg maar eerst vervangen,

en gelijk rvs imbus boutjes gehaald voor erin te draaien

als je de pakking erop legt moet je verder dan nog ergens op letten ,en mag je daarna als de boel weer in mekaar zit er gewoon mee rijden,

of moet je hem eerst even stationair laten draaien

heb een rubbere pakking gekocht de mijne begon nu echt olie eruit te spuiten langs kleppendeksel dus morgenvroeg maar eerst vervangen,

en gelijk rvs imbus boutjes gehaald voor erin te draaien

als je de pakking erop legt moet je verder dan nog ergens op letten ,en mag je daarna als de boel weer in mekaar zit er gewoon mee rijden,

of moet je hem eerst even stationair laten draaien

Terug
Naar boven