• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kleur auto???

richardschaeks

Post weleens wat
Hallo!

na 2 dagen in bezit van me nieuwe auto was gister een grote controle en werd ik aan de kant gezet...

Agent in kwestie zei dat de auto op papier rood was en dat ik dat moest omzetten naar oranje...

rdw net aan de lijn gehad en die zeiden ze dat niet doen...

volgens de rdw werd die kleur ook als rood gezien...

nu zei die agent dat daar 100 euro boete op staat...

iemand hetzelfde probleem gehad? en wat toen gedaan?

welke kleur heeft het deel waar je chassisnummer staat?

als dat echt rood is omdat de auto in een niet originele kleur opnieuw is gespoten maakt het dacht ik niet uit.

maar als de rdw zegt dat het zo goed is moet je vragen of je dat zwart op wit kan krijgen en gewoon bij je autopapieren doen.

als ze je dan nog eens aanhouden heb je tenminste bewijs.

welke kleur heeft het deel waar je chassisnummer staat?

als dat echt rood is omdat de auto in een niet originele kleur opnieuw is gespoten maakt het dacht ik niet uit.

maar als de rdw zegt dat het zo goed is moet je vragen of je dat zwart op wit kan krijgen en gewoon bij je autopapieren doen.

als ze je dan nog eens aanhouden heb je tenminste bewijs.

ok die is rood gewoon! net gekeken!

je kan het wel wijzigen schijnbaar! en nog gratis ook ik heb net nog eens gebeld en moet me hele setje papieren opsturen met een brief erbij wat ik wil! en dan 5 werkdagen krijg ik nieuwe gratis trug:D

ok die is rood gewoon! net gekeken!

je kan het wel wijzigen schijnbaar! en nog gratis ook ik heb net nog eens gebeld en moet me hele setje papieren opsturen met een brief erbij wat ik wil! en dan 5 werkdagen krijg ik nieuwe gratis trug:D

Dat de kleur van het deel van het chassisnummer de kleur is die op de papieren moet staan is volgens mij onzin. Dacht dat de hoofdkleur, dus de meest zichtbare kleur aan de buitenkant, de kleur moet zijn die op de papieren vermeld moet worden.

Dat de kleur van het deel van het chassisnummer de kleur is die op de papieren moet staan is volgens mij onzin. Dacht dat de hoofdkleur, dus de meest zichtbare kleur aan de buitenkant, de kleur moet zijn die op de papieren vermeld moet worden.

Mijn vader heeft eens een kadet c coupe gehad,

en die was ook knal oranje.

Kleur nummer weet ik zo niet meer,

maar de naam was als ik me goed herinner "signal rood".

Dit was de orginele kleur van de fabriek, hij had hem nieuw gekocht.

Mijn vader heeft eens een kadet c coupe gehad,

en die was ook knal oranje.

Kleur nummer weet ik zo niet meer,

maar de naam was als ik me goed herinner "signal rood".

Dit was de orginele kleur van de fabriek, hij had hem nieuw gekocht.

je moet het wel aangetekent versturen,weet je zeker dat het aan gekomen is,raakt het kwijt bij tnt ben je het kenteken bewijs kwijt.

heb het al een paar keer gedaan en altijd aangetekent verstuurt,kunnen ze nooit zeggen dat ze het niet gehad hebben,en klopt is gewoon gratis kleur aanpasen op kenteken

je moet het wel aangetekent versturen,weet je zeker dat het aan gekomen is,raakt het kwijt bij tnt ben je het kenteken bewijs kwijt.

heb het al een paar keer gedaan en altijd aangetekent verstuurt,kunnen ze nooit zeggen dat ze het niet gehad hebben,en klopt is gewoon gratis kleur aanpasen op kenteken

Terug
Naar boven