• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleur van de velgen

@arjontje wrote:@GTS Power wrote:@baboe wrote:als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

dan mag je open dat je je lenso's wel schadevrij houdt :???:

ik heb nog 1 onbeschadigd wiel over :swear :swear :swear

volgens mij is het niet mogelijk om deze wielen bij te werken :(

Dat is wel mogelijk maar kost wat werk. Normaal kan je velgen die een gepolijste rand hebben op een draaibank hangen.

Maar deze moet je met de "hand" polijsten.

dat is het probleem juist.

deze zijn niet gepolijst maar ''geschuurd''/''geborsteld''.vandaar dat het bijna niet mogelijk is om het zelfde effect te krijgen.

kijk maar:

IMAG0044.jpg

sorry voor de offtopic :vertag

dat is wel zuur ja mijne zijn nog nieuw hoor geen krasje op veccie staat al een maand stil 2 wkn geleden dynamo vervangen was kaduuk grr riem ook maar gelijk vervangen rij nou maar efe op deze naar et werk ivb met werkzaam heden aan de weg kost me 1 uur file dus voorlopig op deze ook geen crime hoor
DSCN2533.jpg

dat is wel zuur ja mijne zijn nog nieuw hoor geen krasje op veccie staat al een maand stil 2 wkn geleden dynamo vervangen was kaduuk grr riem ook maar gelijk vervangen rij nou maar efe op deze naar et werk ivb met werkzaam heden aan de weg kost me 1 uur file dus voorlopig op deze ook geen crime hoor
DSCN2533.jpg

@baboe wrote:oki maar nou weet ik nog steeds de kleur niet ?

Ral 9006 =zilver

ral 9007 =donkerzilver

En elke verfboer heeft kleurwaaiers staan! en als je velgenkleur zegt hebben ze genoeg keuze.s en t mooiste is dat je een apart kleurje laat maken wat niemand heeft. Bijvoorbeeld zilver met wat glitters erdoorheen of metalic staat supervet!

@GTS Power wrote:@arjontje wrote:@GTS Power wrote:@baboe wrote:als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

Dat is wel mogelijk maar kost wat werk. Normaal kan je velgen die een gepolijste rand hebben op een draaibank hangen.

deze zijn niet gepolijst maar ''geschuurd''/''geborsteld''.vandaar dat het bijna niet mogelijk is om het zelfde effect te krijgen.

kijk maar:

IMAG0044.jpg

Ik had het ook bij mijn velgen, kan je idd niet bijwerken, ik heb ze brute geschuurd en gepolijsd en de rest terug zwart, Maar ben er niet tevreden over, dus ga ik ze maar weer overnieuw spuiten helemaal zwart speciaal kleurtje laat er binnenkort wel meer over weten!

@baboe wrote:oki maar nou weet ik nog steeds de kleur niet ?

Ral 9006 =zilver

ral 9007 =donkerzilver

En elke verfboer heeft kleurwaaiers staan! en als je velgenkleur zegt hebben ze genoeg keuze.s en t mooiste is dat je een apart kleurje laat maken wat niemand heeft. Bijvoorbeeld zilver met wat glitters erdoorheen of metalic staat supervet!

@GTS Power wrote:@arjontje wrote:@GTS Power wrote:@baboe wrote:als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

kijk maar:

IMAG0044.jpg

Ik had het ook bij mijn velgen, kan je idd niet bijwerken, ik heb ze brute geschuurd en gepolijsd en de rest terug zwart, Maar ben er niet tevreden over, dus ga ik ze maar weer overnieuw spuiten helemaal zwart speciaal kleurtje laat er binnenkort wel meer over weten!

ligt er aan als ik niks raakt blijven ze wel goed zal et tegen et vrouwtje en de zoon zeggen uitkijken haha

@baboe wrote:ligt er aan als ik niks raakt blijven ze wel goed zal et tegen et vrouwtje en de zoon zeggen uitkijken haha

Dat heb ik wel 100x gezegd maar dat mocht niet baten :cry

ligt er aan als ik niks raakt blijven ze wel goed zal et tegen et vrouwtje en de zoon zeggen uitkijken haha

@baboe wrote:ligt er aan als ik niks raakt blijven ze wel goed zal et tegen et vrouwtje en de zoon zeggen uitkijken haha

Dat heb ik wel 100x gezegd maar dat mocht niet baten :cry

Terug
Naar boven