• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleurcodes kadett gsi

@leocabrio wrote:die 3 cijfers op rechterkant das de code van je interieur trouwens :thumb

alweer wat geleerd. word nog een keer een wijs man, maar niet tegen mijn vrouw vertellen ;)

hoi frenkie

@midnight black wrote:Kleurcode staat ook op de sticker op de B=stijl van de bijrijderskant (tenminste als de sticker er nog zit ;) )

en op deze site ook. ff door lezen een je vindt de orginele code

http://www.kadett-info.de/kadett/aussta" onclick="window.open(this.href);return false; ... .html#navi

site stond al in topic.

Plaatje ondermotorkap ziet er zo uit. omcirkelde is kleurcode

Foto-VP7CDRM6-D.jpg

@leocabrio wrote:e114 is een grijs/antraciet kleurige lak die op kadett voor kwam ;) :thumb

Nee volgens mij is dat veel te donker. Ik heb echt een zilver-grijze kleur. Ik denk dat E125 beter in de buurt komt.

Groeten,

Kevin

Beste mensen, ben niet opzoek naar kleurcodes van een GSI, maar wel naar 'Geen-GSI' Kadett ;)

Wil graag de kleurcode weten van een normale Kadett E uit 1989. (1.3NB S6) Hij is Zilvergrijs maar weet niet wat daar de kleurcode van is.

Alvast bedankt!

Kevin

Als er nu toch een topic is over kleuren van de gsi. Zijn ze soms geleverd in twee verschillende kleuren wit. Het lijkt of mijn hb een andere kleur wit heeft dan de cabrio. weet iemand dit misschien

Foto-OIOP8Q8C-D.jpg

Foto-MMWJVB4K-D.jpg

Ik de foto,s snel met mijn mobiel gemaakt

Zal misschien iets te maken hebben dat de cabrio door Bertone in elkaar is geschroeft. (heeft deze een ander kleurnummer als de hatchback?)

beetje late vraag, maar heb je de kleurcode al?

was ff in oude topics waar ik op gereageerd heb aan het lezen. Op het plaat je links onder de motorkap staat op de onderste regel de orginele kleurcode van de kadett.

zelf ff gecheckt welke kleurcode op mijn kadettjes staan en het klopt. Ik heb twee verschillende witte gsi´s

ik ben al een tijdje opzoek naar de kleurcode van de champagne kadett GSI.

kan er echt niets over vinden.

heb nick hier op het forum ook al ervoor gemaild, omdat die nog een champagne GSI heeft

maat tot op heden nog niks gehoord.

weet het hier meschien iemand? alvast bedankt :thumb

@ gsi rudi

bedankt voor je reactie.

zal de site eens doorlezen.

mijn kadett is orgineel een andere kleur dus aan het kleur nr dat er nu op het adrema schild staat heb ik niet.

gr frenkie

@ frenkie

Als kijkt bij sondermodelle ff in tabel kijkt. zie Champion staan ff aanklikken. alle info over champion

Terug
Naar boven