• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kleuren GSI

Ok, dat is perfect! Ziet deze er een beetje origineel uit volgens jullie?

GSI1.jpg

GSI3.jpg

GSI2.jpg

GSI4.jpg

Hahahaha. wat herkenbaar! Die fotoos heb ik ook maar dan met 5 deuren :) en het rechte rode streep interieur

Je auto mist wel de opel logo sticker op de neus! Qua originaliteit.. Maar is mooier zonder! ;)

Ziet er erg goed uit hoor.

Maar als je die kleuren schemas ziet is het wel bijna alle kleurtjes dus :P

Hahahaha. wat herkenbaar! Die fotoos heb ik ook maar dan met 5 deuren :) en het rechte rode streep interieur

Je auto mist wel de opel logo sticker op de neus! Qua originaliteit.. Maar is mooier zonder! ;)

Ziet er erg goed uit hoor.

Maar als je die kleuren schemas ziet is het wel bijna alle kleurtjes dus :P

Is dat niet afhankelijk van het bouwjaar; of GSI letters in de grille, of een Opel logo op de motorkap?

Is dat niet afhankelijk van het bouwjaar; of GSI letters in de grille, of een Opel logo op de motorkap?

Bij die wat jij gezien hebt zijn de wieldoppen niet standaard. Ziet er wel mooier uit dan dat gsi-lichtmetaal,maar dat is persoonlijke smaak.

heb m een paar maanden geleden voor 8750 zien staan,aar was al gezakt tot 6 geloof ik. Tja,wat heb je er voor over? Die van mij was een stukje sentiment,maar koste me in die staat al 2000. Komen de nieuwe emblemen,stikker voor de klep,doppen,raamrubbers,stootstrips en t spuiten nog bij en dan ben je er ook alweer een dikke 4500 kwijt.

Terug
Naar boven