• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleurenscherm geschikt voor dvd??

GM-Tuningparts

Post weleens wat
weet iemand hier of je op het kleurenscherm van de dvd / nav. 800 ook dvd-films kan kijken?

evt met een kabeltje of andere omweg?

:hmmz

nogniet los gehad.

al denk ik eerder dat het iets met programmatie te maken heeft want wettelijk verplicht mag je dat niet.

origineel gepost door Edition 2000

weet iemand hier of je op het kleurenscherm van de dvd / nav. 800 ook dvd-films kan kijken?

Hallo,

Ja dat gaat met een Interface, op internet staan er wel filmpjes over, je kan er ook een achteruitrij-kamera op aansluiten.

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

origineel gepost door Edition 2000

Hallo,

Ja dat gaat met een Interface, op internet staan er wel filmpjes over, je kan er ook een achteruitrij-kamera op aansluiten.

Groetjes, Joche

oke dank je.

maar moet dit dan ook met de tech2 geprogrammeerd worden of is dit een appart kastje of zo wat ergens tussen gezet moet worden?

hoe is dit te maken?

mvg eugene

[/quote]

oke dank je.

maar moet dit dan ook met de tech2 geprogrammeerd worden of is dit een appart kastje of zo wat ergens tussen gezet moet worden?

hoe is dit te maken?

mvg eugene [/quote]

Hallo,

Dit moet je naar mijn weten ergens tussen zetten, de Tech2 komt niet meer aan bod met de Insignia ;)

Groetjes, Joche

Waarschijnlijk is het het zelfde principe als ik er van het weekend in mijn Vectra C heb gemaakt.

CID scherm eruit halen , openen , printplaatje en kabels aansluiten, alles weer dicht maken en weer inbouwen. Op de mijne kan ik 2 videobronnen aansluiten en 1 achteruitrijcamera. Je kunt switchen tussen alle bronnen dmv een ( multi-functie ) drukknopje.

EDIT: kom net op ebay een mooi kastje tegen , geschikt voor de cd500 en dvd800 , maar hij moet nog wel in de CID aangesloten worden ( aan de platte 40 polige kabel te zien )

Terug
Naar boven