• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleurverschil na spuiten

gewoon verzekering op bellen

verhaal uitleggen en eisen dat ze het netjes en correct oplossen daar betaal jij verzekering voor.

klant is altijd koning zeker als het om verzekeringsherstel kwesties gaat

Inderdaad nagenoeg overal kleur verschil in kunstof bumpers en metale delen

zo ff wat van google getrokken zilver achtige kleuren zie je het wel meer als donkere..

Maar als je goed kijkt bij de donkere zie je het ook..

opel_vectra_1_9_cdti_88kw_gts_sport_dpf_2007_91945177065097790-1.jpg

img0011small8au.jpg

opel_zafira_1_6_16v_business_7_pers_92257805538140990.jpg

_n316_400_vectra_gts_3-1.jpg

Mijn eigen Vectra.....

DSC_1018bb.jpg

Inderdaad nagenoeg overal kleur verschil in kunstof bumpers en metale delen

zo ff wat van google getrokken zilver achtige kleuren zie je het wel meer als donkere..

Maar als je goed kijkt bij de donkere zie je het ook..

opel_vectra_1_9_cdti_88kw_gts_sport_dpf_2007_91945177065097790-1.jpg

img0011small8au.jpg

opel_zafira_1_6_16v_business_7_pers_92257805538140990.jpg

_n316_400_vectra_gts_3-1.jpg

Mijn eigen Vectra.....

DSC_1018bb.jpg

Ik heb zo de schurft aan verzekerings maatschapijen die mensen naar een bepaald schadeherstel bedrijf sturen. Het is MIJN auto en IK bepaal wat ermee gebeurt en NIET de verzekerings maatschapij.

BTW. Kleurverschil in de bumpers ten opzichte van de rest van de auto zul je inderdaad altijd wel wat houden. Zoals een stukje hierboven is geopperd dat het verse lak is is grote koeiestront....

Ik heb zo de schurft aan verzekerings maatschapijen die mensen naar een bepaald schadeherstel bedrijf sturen. Het is MIJN auto en IK bepaal wat ermee gebeurt en NIET de verzekerings maatschapij.

BTW. Kleurverschil in de bumpers ten opzichte van de rest van de auto zul je inderdaad altijd wel wat houden. Zoals een stukje hierboven is geopperd dat het verse lak is is grote koeiestront....

Zit gewoon kleurverschil in dat hou je...... zeker als hij gepoetst is, zoals al eerder beschreven.

Verder mag ik van de verzekering heen waar ik wil.......

Maar dit verschilt dus per verzekering.....blijkt maar weer..

Zit gewoon kleurverschil in dat hou je...... zeker als hij gepoetst is, zoals al eerder beschreven.

Verder mag ik van de verzekering heen waar ik wil.......

Maar dit verschilt dus per verzekering.....blijkt maar weer..

ja ik vind dit ook knudde, heb het met een voor raam gehad

moest ik naar carclass, dat is lekker mag ik dat zelf niet ff uit maken

waar ik heen ga, maar ze hebben onderling afspraken gemaakt, de boeven.

ja ik vind dit ook knudde, heb het met een voor raam gehad

moest ik naar carclass, dat is lekker mag ik dat zelf niet ff uit maken

waar ik heen ga, maar ze hebben onderling afspraken gemaakt, de boeven.

Als ik ooit schade heb en de maatschappij gaat voor mij beslissen bij wie hij moet, hebben ze alleen zichzelf er mee.

Het bedrijf waar ik altijd kom , doet het altijd voor een stuk minder ( aangezien hun uurloon geen 90euro p/uur bedraagt )

Als ik ooit schade heb en de maatschappij gaat voor mij beslissen bij wie hij moet, hebben ze alleen zichzelf er mee.

Het bedrijf waar ik altijd kom , doet het altijd voor een stuk minder ( aangezien hun uurloon geen 90euro p/uur bedraagt )

Terug
Naar boven