• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

klink ( handel) voor binnenzijde deur (bijna)afgebroken

Hoi luitjes,

Afgelopen week heeft manlief mijn Tigra meeghad en het zal ook weer es niet dat er dan iets mee is als ie terug komt. Ik kreeg de deur met de sleutel niet meer open. Nadat ik door de achterklep naar binnen was gegaan zag ik dat de plastic handel om de deur van binnenuit open te maken scheef zat en het openen blokkeerde. Ik zag dat hij bovenin was afgebroken. Ik krijg de deur nog wel open van binnenuit maar ben wel bang dat dit ding een dezer dagen afbreekt en dus de deur niet meer open gaat.

Nu heb ik bij mijn volvo dit ook als eens vervangen, en daar kon ik zien hoe dit zat en hoe het deurpaneel eraf kon middels schroeven, echter kan bij de Tigra niet ontdekken hoe dit werkt.

2 vragen:

1) hoe kan ik deze handel vervangen dus hoe gaat het paneel danwel de klink eraf?

2) Is dit onderdeel nog verkrijgbaar en past die van een Astra er ook op?

Bedankt , gr Maggie

Op de sloop zijn de hendeltjes in overvloed. Anders bestellen via je dealer.

Anders op marktplaats kijken naar Tigra-tjes in onderdelen. Maar zowel bij je dealer als een particulier betaal je de hoofdprijs

hoi,

bedankt ik zal een bij Keizer in helmond gaan kijken. Dan nog installeren... Ik was al bang dat de dealer de hoofdprijs zou vragen...

Tnx

Hoi,

Dat is inderdaad wat ik zoek, weliswaar die op de 2e link staan maar ik zie dat die wel van chroom zijn op de bovenzijde.... weet niet of dat nu wel zo mooi staat in mijn eenvoudige tijger... haha. In ieder geval bedankt. Ik ga die website zeker even verder napluizen. Bedankt !!

Terug
Naar boven