@darknight2003 wrote:@Family man wrote:Mooi man, vroeger kreeg je er een speldje voor oid van de dealer bij div merken, weet niet of dat nog zo is.
Wat betreft VAG, heb in 2 audi's gereden die met 495.000km (A6 avant 1.9tdi 90pk) (automaatrevisie bij 280.000) en met bijna 540.000 (A4 avant 1.9 tdi 110 pk handbak) verkocht zijn, de laatste was dusdanig mooi/goed dat die voor iets meer als 3000 euro door een handelaar werd opgekocht.
Vriend van me rijdt nu in een eind 2002 A4 avant quatro 130pk handbak waar de teller nu ook al op 530.000 km staat, hij gaat nu voor de 750.000 (nog 3 jr).
Maar heb ook een 1.9 tdi 105pk blok (Golf5) een zuiger dwars door het blok naar buiten gereden bij ongeveer 25 km/per uur..eco totallos...dus het kan verkeren..
Ik werk zelf in de VAG wereld, ik geef je groot gelijk, de oudere dieseltjes ZONDER tandempomp en comonrail systeem, zijn de sterkste diesels die VW ooit geproduceerd heeft, Zeker de 1.9 TDItjes, wij hebben een audi a4 1.9 tdi in onderhoud met 850000 op de teller van de eerste eigenaar, blok is kurk droog, maar deze man is zo ontzettend zuinig op zijn auto en onderhoud hem perfect, 2 x per jaar in garage, onderhoud doet gewoon veel met een auto
Maar toch blijf ik een OPEL RIJDER
In lijsten een droge vw diesel. :shock:
Kwam regelmatig lease sletjes bij mijn vorige werkgever langs met 50k km op de klok.
En was al lekker nat. Niet voor onderhoud maar voor de bandjes.