Hallo allemaal, ik had aantal weken geleden een klacht dat ik steeds kloppen en/of tikken hoor/voel onder me voeten bij:
- Bochten
- Optrekken
- Afremmen (precies voor het stil staan wanneer het gewicht van de auto de neiging heeft om naar voren te 'gooien')
- Rollen met koppeling ingedrukt
Me homokineten die waren heel lang stuk en dacht dat het daardoor zou liggen, vandaag eindelijk vervangen na 20.000 km
maar goed... dus vandaag vervangen en bij bochten helemaal geen problemen meer maar ik hoor het nog steeds af en toe wel (stuk minder dan daarvoor) bij:
- Optrekken
- Afremmen (precies voor het stil staan wanneer het gewicht van de auto de neiging heeft om naar voren te 'gooien')
Heb de wiellagers alvast gecontroleerd, niks aan de hand... Misschien iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
- Bochten
- Optrekken
Me homokineten die waren heel lang stuk en dacht dat het daardoor zou liggen, vandaag eindelijk vervangen na 20.000 km
- Optrekken
Heb de wiellagers alvast gecontroleerd, niks aan de hand... Misschien iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?