• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Km teller en dagteller

Goedemorgen,

Ik ben Ed en heb een Opel Sintra gekocht.

Nu blijkt dat de km teller en de dagteller niet werken.

Is dit een een stekker kwestie of is er meer aan de hand ?:swear

Ik hoor graag van jullie

even een up date van Bert famempeters Ed is een vriend van me vandaar .

de snelheid meter doet het gewoon alleen de dag en km teller staan stil .

km stand nap nagtrokken iets van 128 nog wat in april van dit jaar bij de Apk .

dus waar om hij nu niet meer doet ???

graag ideeen of wie heeft er een komplete unid liggen .

Bert

even een up date van Bert famempeters Ed is een vriend van me vandaar .

de snelheid meter doet het gewoon alleen de dag en km teller staan stil .

km stand nap nagtrokken iets van 128 nog wat in april van dit jaar bij de Apk .

dus waar om hij nu niet meer doet ???

graag ideeen of wie heeft er een komplete unid liggen .

Bert

volgen mij leren we allemaal van elke vraag .:angel

Ik vermoed een elektronische klok ik kan zo niet zien of er een teller kabel zit maar daar geloof ik niet in .

en nee de tellers staan beide helemaal stil de dag teller een cijfer bibberd een beetje (heeft het koud) verder niks .

DUS WIE HEEFT HET GOUDEN IDEE .:hmmz

BERT

volgen mij leren we allemaal van elke vraag .:angel

Ik vermoed een elektronische klok ik kan zo niet zien of er een teller kabel zit maar daar geloof ik niet in .

en nee de tellers staan beide helemaal stil de dag teller een cijfer bibberd een beetje (heeft het koud) verder niks .

DUS WIE HEEFT HET GOUDEN IDEE .:hmmz

BERT

Bert, je hebt u2u

Probeer eerst eens te klooien met de dagtellerknop, indrukken, daarna klein beetje trekken eraan.

ik heb zelf ook een electromechanische kilometer teller in de Combo, als ik de dagteller op 0 druk zonder het pinnetje iets te trekken, draaien bij mij ook bijde tellers niet mee.

Bert, je hebt u2u

Probeer eerst eens te klooien met de dagtellerknop, indrukken, daarna klein beetje trekken eraan.

ik heb zelf ook een electromechanische kilometer teller in de Combo, als ik de dagteller op 0 druk zonder het pinnetje iets te trekken, draaien bij mij ook bijde tellers niet mee.

[rquote=1825291&tid=139165&author=wim-v6]

[/rquote]

Heb hetzelfde bij m'n omega ook eens voorgehad. Probeer eerst het bovenstaande eens alvorens de boel te slopen.

[rquote=1825291&tid=139165&author=wim-v6]

[/rquote]

Heb hetzelfde bij m'n omega ook eens voorgehad. Probeer eerst het bovenstaande eens alvorens de boel te slopen.

Terug
Naar boven