• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

km teller houd ermee op!!

bedankt voor de tip om die tandwiel ook mee te nemen het was dus zo dat de kabel in de tandwiel was afgebroken en daar zat dus nog een stuk in :???:

nu dus tandwiel en onderste deel van kabel vervangen en deed het weer :jerry en auto sloeg ook niet meer af ....tot 7 km later stopte hij er weer mee dus ik kijken onder de klep is het bovenste deel van de kabel ook stuk :swear en dat hadden ze niet op de sloop.

maar nu iemand gevonden hier in almere die er 1 heeft liggen dus haal ik die morgen even op en moet ik dus het deel vervangen vanaf de tellerbak naar het andere gedeelte

dat is iets beter te doen .. plaats ook nog even een foto van de kabel zie je duidelijk wat er stuk is

IMAG0354.jpg

bij de sloop wilde ze maar niet geloven dat de auto zo slecht loopt als de kabel stuk is dat kan niet volgens hun...................dus wel

bedankt voor de tip om die tandwiel ook mee te nemen het was dus zo dat de kabel in de tandwiel was afgebroken en daar zat dus nog een stuk in :???:

nu dus tandwiel en onderste deel van kabel vervangen en deed het weer :jerry en auto sloeg ook niet meer af ....tot 7 km later stopte hij er weer mee dus ik kijken onder de klep is het bovenste deel van de kabel ook stuk :swear en dat hadden ze niet op de sloop.

maar nu iemand gevonden hier in almere die er 1 heeft liggen dus haal ik die morgen even op en moet ik dus het deel vervangen vanaf de tellerbak naar het andere gedeelte

dat is iets beter te doen .. plaats ook nog even een foto van de kabel zie je duidelijk wat er stuk is

IMAG0354.jpg

bij de sloop wilde ze maar niet geloven dat de auto zo slecht loopt als de kabel stuk is dat kan niet volgens hun...................dus wel

Bestaat als het goed is wel uit 2 delen, heb deze ook eens vervangen, alleen het onderste deel, bovenste gedeelte heb ik nog nieuw liggen hier thuis, doe er niks mee.. Origineel GM en besteld bij de dealert voor een tientje of 5 :O !

@Aapje wrote:Kabel bestaat uit 1 deel? hoe deel jij die kabel op???

Bestaat als het goed is wel uit 2 delen, heb deze ook eens vervangen, alleen het onderste deel, bovenste gedeelte heb ik nog nieuw liggen hier thuis, doe er niks mee.. Origineel GM en besteld bij de dealert voor een tientje of 5 :O !

@Aapje wrote:Kabel bestaat uit 1 deel? hoe deel jij die kabel op???

kwam er dus gisteren achter dat het bovenste stuk al stuk was :???: zat gewoon met tape aan elkaar :wtf als het goed is kan ik er vandaag 1 halen hier in almere :thumbup

als het mocht zijn dat die ook niet goed is kan ik dan die van jou overnemen (dadok) wat zou je er dan voor willen hebben? hoor het wel :thumb

kwam er dus gisteren achter dat het bovenste stuk al stuk was :???: zat gewoon met tape aan elkaar :wtf als het goed is kan ik er vandaag 1 halen hier in almere :thumbup

als het mocht zijn dat die ook niet goed is kan ik dan die van jou overnemen (dadok) wat zou je er dan voor willen hebben? hoor het wel :thumb

Terug
Naar boven