• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

KM-teller kabel

Boterletter

Post weinig
Mijn tellerkabel is gebroken dus ik heb bij de dealer een nieuwe opgehaald en was van plan die er eventjes in te zetten...

Nu ben ik dus een tijd aan het zoeken geweest maar ik zie nergens meer waar die kabel doorheen moet lopen ... heeft er iemand foto's / tips waar ik de kabel door van de motorruimte uit naar binnen moet steken ?

(ja, ik weet dat ik dat beter had moeten bekijken VOOR ik de oude kabel eruit trok, maar zelfs onze volgende koning is weleens 'een beetje dom' :sleeping )

loopt vanaf schutbord DIRECT naar beneden naar de versnellings bak.

als je de teller eruit haalt kan je m zo door het schutbord zien gaan.

willem

He.. Bedankt Willem.. ga het morgen weer proberen.. ik heb me echt een blaar gezocht maar kon het niet vinden :S

Maar goed, het duurde ook even voordat ik doorhad dat er onder het stuur verscholen nog twee schroefjes zitten die je alleen ziet als je het stuur draait .. pfftt.. duurde ook even zeg (bloos)

De mijne is nadat ik de Tiggie een week had ook gebroken, leuk is dat. Auto steeds afslaan, mm-lampje branden.

Gisteren is hij bij de FOH vervangen en de Tiggie loopt weer als een zonnetje....

hee ging die voordat ie bij julie kapot ging ook in het dashbord ratelen dat doet ie bij mij wel anders moet er ook nog een nieuwe kilometer teller in en die is 225 euro :( hoor ut wel groetjes niels

Terug
Naar boven