• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

knakken of kraken van deuren calibra

Ik heb het geknak ook gehad die plastic dingetjes vervange en was er vanaf, alleen me linker deur(bestuurders kant) gaat best soepel dicht:P Me ander deur is gewoon 100% gelukkig

Ik heb het geknak ook gehad die plastic dingetjes vervange en was er vanaf, alleen me linker deur(bestuurders kant) gaat best soepel dicht:P Me ander deur is gewoon 100% gelukkig

Nou, ik heb de busjes vervangen, maar de bijrijders deur knoept nog steeds. Een nieuwe deurvanger is 90 euro bij de opeldealer, dus ik ga eerst maar eens kijken of ik iets 2ehands kan vinden.

Nou, ik heb de busjes vervangen, maar de bijrijders deur knoept nog steeds. Een nieuwe deurvanger is 90 euro bij de opeldealer, dus ik ga eerst maar eens kijken of ik iets 2ehands kan vinden.

Nou het probleem is eindelijk opgelost. Ik heb uiteindelijk toch maar het deurpaneel losgehaald om te kijken wat er aan de hand was. Nou bleek dat 1 van de 2 bevestigingspunten van de deurvanger was afgegebroken. Hierdoor maakte het een verschrikkelijk knakkend geluid bij gebruik. Nu is hij weer fluisterstil :D

Nou het probleem is eindelijk opgelost. Ik heb uiteindelijk toch maar het deurpaneel losgehaald om te kijken wat er aan de hand was. Nou bleek dat 1 van de 2 bevestigingspunten van de deurvanger was afgegebroken. Hierdoor maakte het een verschrikkelijk knakkend geluid bij gebruik. Nu is hij weer fluisterstil :D

weet niet of het er al stond maar heb ditzelf van het weekend opgelost door het boutje wat door de vanger zit in de tapen met isolatie tape

heb er geen last meer van :D

weet niet of het er al stond maar heb ditzelf van het weekend opgelost door het boutje wat door de vanger zit in de tapen met isolatie tape

heb er geen last meer van :D

Terug
Naar boven