• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Knerry zijn Corsa C GSI Pic Heavy!! Still Constructing

Dat zijn erg mooie update,s niet te overdreven maar precies goed :thumb :thumb :kewlpics

is dat suede stof ?

Dat zijn erg mooie update,s niet te overdreven maar precies goed :thumb :thumb :kewlpics

is dat suede stof ?

Welkom :thumb

En wat een vette bak is die GSI geworden man, nu heb ik een beetje een idee wat ik nog aan de mijne kan verbouwen ;)

De mijne is helaas nog standaard, maar echt petje af en veel rij plezier toegewenst :)

Welkom :thumb

En wat een vette bak is die GSI geworden man, nu heb ik een beetje een idee wat ik nog aan de mijne kan verbouwen ;)

De mijne is helaas nog standaard, maar echt petje af en veel rij plezier toegewenst :)

thanks!! ben nog lang niet uit gebouwd wat de corsa betreft...

klein tipje... iets met stoelverwarming... :-P

en evt nog half leer of vol leder interieur...

nog wat verlichting in de auto aanpassen en zo kan ik nog wel ff verder knutselen... :D

dat rijplezier komt wel goed... rij al ruim 2 jaar met veel plezier in de GSi dus zeer tevreden... ;)

die bekleding is een vakantieprojectje geweest...

heb er een week over gedaan... als ik geen zin meer had gewoon weg leggen en later weer mee verder gedaan...

als je gaat haasten mislukt het toch...

dus dat strak krijgen was meer een kwestie van engelen geduld en en stretch stof... :D

Nee het voelt een beetje als alcantara maar is eigenlijk dunner...

Het stretched dus zal wel lycra oid bij in zitten... :D

Door het strechen was het wel makkelijker om rare bochten dicht te plakken... ;)

thanks!! ben nog lang niet uit gebouwd wat de corsa betreft...

klein tipje... iets met stoelverwarming... :-P

en evt nog half leer of vol leder interieur...

nog wat verlichting in de auto aanpassen en zo kan ik nog wel ff verder knutselen... :D

dat rijplezier komt wel goed... rij al ruim 2 jaar met veel plezier in de GSi dus zeer tevreden... ;)

die bekleding is een vakantieprojectje geweest...

heb er een week over gedaan... als ik geen zin meer had gewoon weg leggen en later weer mee verder gedaan...

als je gaat haasten mislukt het toch...

dus dat strak krijgen was meer een kwestie van engelen geduld en en stretch stof... :D

Nee het voelt een beetje als alcantara maar is eigenlijk dunner...

Het stretched dus zal wel lycra oid bij in zitten... :D

Door het strechen was het wel makkelijker om rare bochten dicht te plakken... ;)

Terug
Naar boven