• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Knipperende fout melding bij een warm moter

hallo beste mensen
<p style="text-align: left;">ik heb nu met mij Astra G coupe z18xe 2001</p>
<p style="text-align: left;">problemen dat hij niet Wil starten . bij een koude start gaat het goed zonder problemen</p>
Als ik met de auto na een stukje gereden te hebben en warm is uit zet en ook ook gelijk weer aan niks aan de hand . maar als ik een beetje wacht eve bakkie doen bij collega ongeveer 10-20 min wacht en dan de auto Probeer te starten gaat dat niet en krijg de logo auto met baco pictogram gaat dan knipperen en laat ik de auto staan 1-2 uur en dan start doet hij het gewoon

heb ook al 2 verschillende reserve sleutels geprobeerd maar blijft het zelfde

bobine is vervangen krukas sensor is vervangen boegies zijn vervangen

ecu gedemonteerd of er vuil de steker zat geen resultaat

iemand nog een idee of een spare ecu om te proberen

ecxkxaljutz5ze69sds423qzkfyds4ax.jpg
yau8dnigpyldimjsgw3gz7gah88uwwrl.jpg
aarus1t3rs4aw0kzd7plxgtiqjf4smxt.jpg

Oké , thank

hoe doe je met codes die moeten worden geprogrammeerd en dergelijke en straat onderbreking ? En waar woon je dan ?

Kan het niet aan de immobiliseer (start onderbreker) liggen ??

Ik woon in Capelle a/d IJssel, geen zorgen voor immo codes en zo, ik weet wat ik doen. Ja, kan op immo ook.

Terug
Naar boven