• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

knipperlicht kapot

hendrikstuurman

Post weinig
hallo een vraagje mijn knipperlicht doet het niet goed. rechtsaf doet hij het prima maar links af maakt hij een konstante zoem toon iemand een idee. mvg hendrik

aha en ik maar zoeken naar een tweede relait. volgende vraag in de hendel zit ook crouse control is dat moeilijk te vervangen,er steken twee draadjes uit. mvg hendrik

zou een nieuwe halen met crouse in hoef je niks te vervangen alleen 2 stekkers los en andere inpluggen en klaar is kees. Koste ongeveer €75,- bij de vod

Gr Jack

zo een nieuwe handel gehaald er op gezet zonder rezultaat. relait vervangen geen rezultaat. hmmmmmmmmm iemand een ander idee waar het hem dan inzit. mvg hendrik

Heb je al naar de lampjes gekeken of deze allemaal nog goed zijn en of de stekkers goed contact maken.

Als hij het rechtsaf wel goed doet dan zit er aan de linkerkant een storing, kabelbreuk of kostsluiting oid

lampjes okee stekkers goed en vast, maar na doormeten komt er geen stroom naar voren en achter ook niet, en de toeter doet het ook niet en de mistlamp links voor ook niet volgens mij zit er ergens tussen in een sluiting nu word het pas echt gezellig:fy1 denk dat ze wat verkeerd gesoldeerd heebben in de drempel na het vewijderen van het allarm sijsteem :puke:vertag mvg hendrik

zo weer een kleine update. na twee weken brand er geen binnen verlichting meer,geen achterlichten meer. dus er is weer wat [loos] alles werkt verder starten en hij loopt . mvg hendrik

Zekeringen kadoek?

Ik zou maar uitkijken want jij heb een serieus kortsluitingsprobleem.

Maar dat er iets niet klopt is overduidelijk!!

Diegene die het alarmsysteen verwijdert heeft (waarom eigenlijk) heeft toch iet niet

goed gedaan en eigenlijk moet hij het verhelpen.

hallo allemaal ik heb alles es goed bekeken er zitten kabels met tape aanmekaar verbonden in de linker hoek.onder het stuur op de bodem, zal morgen een foto maken wat een ravage , ziet er echt niet uit. als dat nu solderen is dan weet ik het ook niet. ik maar denken dat ik het fout doe, nouw de bovag garage helemaal wat een rotsooi. mvg hendrik geen bon geen bewijs.

Terug
Naar boven