• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

knipperlicht lampje vervangen corsa type E

is er iemand die mij kan vertellen hoe je het lampje in de koplamp kan vervangen

of ik ben helemaal de kluts kwijt

of opel is helemaal gek geworden en wil dat je een nieuwe koplamp koopt :wtf

type koplamp

art nr: 13381336

51aed323d30249fb5cf07e184d80e59d.jpg
363d6dda51b7d10c646eaab20140c283.jpg
8cd00fd432ab75a845916750f564fd70.jpg
06c875253e9f04eea6bab285f6870e1b.jpg
3ec918e471f0deaaf6ccba32ebb7144b.jpg
3d1d0eed473943691f5341c821a7892c.jpg
444a1ce69defc7bf87f96207bfbc7cea.jpg
e81dec8e87a1bd94d05722362be2273f.jpg

helaas jongens dit is een ander type koplamp

ik heb wel de 1 2 3 en die kun je ook simpel verwijderen maar het knipperlicht zit daar niet bij

ik zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen van de koplamp unit 1 heb ik al gesloopt om te kijken hoe het nu zit

by the way dit zijn beschadigde koplampen de nieuwe zijn al besteld ;)

hier staat de corsa en als je kijkt zie je 1 2 3 van links naar rechts of rechts naar links

maar aan de zijkant is er onder duidelijk het oranje lampje te zien en daar zit echt geen kapje achter of iets dergelijks om erbij te komen

[youtube]

Dan heb je niet goed gelezen... :?

Er staat bij dat je de knipperlicht niet zelf kan vervangen en dat jij je bij de garage mag melden...

2774c6ff6fc85ba7c62f05e429db79dc.jpg

@KRSA2000 wrote:Dan heb je niet goed gelezen... :?

Er staat bij dat je de knipperlicht niet zelf kan vervangen en dat jij je bij de garage mag melden...

Ok maar daar werken geen tovenaars denk ik dus vandaar dat ik mij afvroeg hoe je in godsnaam dat lampje moet vervangen

Als ik straks de nieuwe binnen krijg denk ik dat die er namelijk niet inzitten en ze er zelf in moet plaatsen.

En de opel dealer hier is niet zo vriendelijk die helpt je dus echt niet verder alleen voor klink klare munten en aangezien ik de lampen uit duitsland besteld heb en niet bij de dealer is de kans 99% dat hun zeggen dan moet je bij de leverancier zijn en mij dus helemaal niet verder helpen.

@KRSA2000 wrote:Dan heb je niet goed gelezen... :?

Uhu en zo'n zinnetje zou jij ook accepteren? Je kunt alles zelf vervangen.

ik heb de nieuwe koplampen nog niet binnen en de oude zitten nog op de wagen (weer terug moeten zetten)

Onze fijne schatkist houder en vuller heeft mij morgen uitgenodigd om de bpm aangifte te controleren.

Maar het is mij een raadsel hoe ze dat oranje bolletje eruit halen zonder de koplamp open te maken.

Maar zodra ik weet hoe je dat lampie eruit moet vissen zal ik het zeker melden.

Terug
Naar boven