Al wekenlang reed ik met defecte knipperlicht deel. Ik dacht eerst dat lampje op dashboard stuk is, en omdat alarmknopje wel werkt werkt de knipperlicht automaat nog wel.
(zonder indicatie lampje op dashboard)
Maar later ontdek ik dat knipperlichten via hendel toch niet werken. Dus ben ik vandaag even aan het uitzoeken wat er gaande is.
Onderzocht is:
- bij omschakelen richtingaanwijzer hendel naar L of R brandt de indicatie lamp niet. Ook niet in combinatie met alarmschakelaar, zoals sommigen dat aanwijzen als oorzaker.
- na paar keer rommelen aan alarmknop is er nog geen resultaat
- knipperlicht hendel is al vervangen en geen verbetering
- knipperlicht automaat relais tikt duidelijk goed bij alarm, maar niks met richting.
Het is vrij moeilijk probleem. Hoe denken jullie hierover?
Blijft de probleem nog steeds op alarmknopje zitten? Of kan er meer aan de hand zijn. Je mag het zeggen.
Auto is Opel Combo oude versie, dus zelfde als oude Corsa, met omlaag lopende snuitje
(zonder indicatie lampje op dashboard)
Maar later ontdek ik dat knipperlichten via hendel toch niet werken. Dus ben ik vandaag even aan het uitzoeken wat er gaande is.
Onderzocht is:
- bij omschakelen richtingaanwijzer hendel naar L of R brandt de indicatie lamp niet. Ook niet in combinatie met alarmschakelaar, zoals sommigen dat aanwijzen als oorzaker.
- na paar keer rommelen aan alarmknop is er nog geen resultaat
- knipperlicht hendel is al vervangen en geen verbetering
- knipperlicht automaat relais tikt duidelijk goed bij alarm, maar niks met richting.
Het is vrij moeilijk probleem. Hoe denken jullie hierover?
Blijft de probleem nog steeds op alarmknopje zitten? Of kan er meer aan de hand zijn. Je mag het zeggen.
Auto is Opel Combo oude versie, dus zelfde als oude Corsa, met omlaag lopende snuitje