origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
origineel gepost door Chris-GTS
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Ik heb dat ook! Heb een ledje aan gesloten op mijn pioneer dvd navigatie! Als die aan gaat gaat hij uit! En als hij uit gaat gaat hij knipperen! Schrikt toch weer wat af he voor dieven!
Nu is hij uit het ledje, en de radio staat aan!
En als de radio uit is gaat het ledje knipperen

! En ik haal het frontje er ook nog dan vanaf!
Je kan er ook een klein gaatje in boren en zo.n ledje in klikkenking:! Ik wilde dat ook! Maar ik kon geen schakelaartje vinden! Anders had ik t gedaan! en 40 euro vindt ik veel geld voor zo.n knopje bij de dealer!
Succes ermee!
heb jij dan geen geklier met je canbus met dat lampje een storinkje ofzo?
jij woont nogal dichtbij hoor.............

ga niet alles vertellen!Haha.... Zit nog wel een beveiliging op hoor! Nee hoor geen problemen mee, wat zou hij aan storingen moeten geven?? Met de radio aan gaat hij uit, en de radio uit gaat hij aan! Dus kan nergens geen storingen aan geven he?

haha ja ach kan er ook niks aan doen

, okey ma jij hebt een universele radio ik zit met een cdr 500 zo ff uit mn hoofd ben dat namelijk ook al zo lang van plan maarja tkomt er telkens niet van, heb ook al een keer geklier gehad met mn parrot toen die aan ging, ging mn radio uit en zetten ik de parrot uit ging de radio weer aan

:swear, bij de garage konden ze nix vinden, ben bang als ik dat lampje doe ik weer iets ga tegen komen ofzo!