• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Knoppen middenconsole verwijderen Corsa B.

rinus de boer

Post veel
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik de knoppen van de verwarming/ventilatie op de middenconsole eraf bij de Corsa B? Het lampje, dat aangeeft dat de achterruitverwarming aanstaat, als je de knop uittrekt, is kaduuk en die wil ik dus vervangen. En voordat ik stomweg begin te trekken aan die knoppen.....

@Corsa_GSi wrote:@mantarobin wrote:Deze kun je er inderdaad stomweg aftrekken, een goede nuk is voldoende;)

Dat moet je dus niet doen!!!

http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=36

Op deze staat precies hoe het werkt. king:

Heb ik ook niet gedaan, hoor. Als er iets is dat breekbaar is, dan zijn het wel dashboard dingen. Toen ik net mijn Monza had, heb ik ook zo'n beetje alle lampjes vervangen. Alleen is het dashboard van de Monza allemaal opgebouwd uit kleinere delen, die je er zo uit kan halen. Dus dat is allemaal vrij makkelijk bereikbaar.

Ik heb nog een andere mooie handleiding gevonden hier, hoe je de middenconsole moet demonteren. Hopelijk gaat het met deze handleidingen lukken.

Welke soort lampjes zitten er eigenlijk in het dashboard van een Corsa?

@Corsa_GSi wrote:@mantarobin wrote:Deze kun je er inderdaad stomweg aftrekken, een goede nuk is voldoende;)

Dat moet je dus niet doen!!!

http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=36

Op deze staat precies hoe het werkt. king:

Heb ik ook niet gedaan, hoor. Als er iets is dat breekbaar is, dan zijn het wel dashboard dingen. Toen ik net mijn Monza had, heb ik ook zo'n beetje alle lampjes vervangen. Alleen is het dashboard van de Monza allemaal opgebouwd uit kleinere delen, die je er zo uit kan halen. Dus dat is allemaal vrij makkelijk bereikbaar.

Ik heb nog een andere mooie handleiding gevonden hier, hoe je de middenconsole moet demonteren. Hopelijk gaat het met deze handleidingen lukken.

Welke soort lampjes zitten er eigenlijk in het dashboard van een Corsa?

Die van de achterruit moet je uittrekken en dan zit aan de onderkant een inkeping voor een schroevendraaier.

Erwin

Die van de achterruit moet je uittrekken en dan zit aan de onderkant een inkeping voor een schroevendraaier.

Erwin

Terug
Naar boven