• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Koel probleem ? of meterprobleem? 2.0 E CIH opgelost!

nee heeft geen invloed op de meter ! nee zou ik niet vervangen zijn geloof ik 2 types een vaste vin en een visco werkt allebij goed !

@ikdenman wrote:nee heeft geen invloed op de meter ! nee zou ik niet vervangen zijn geloof ik 2 types een vaste vin en een visco werkt allebij goed !

Ok dan laat de vin even voor wat het is :thumb

Wat kan het dan zijn ?

iemand nog een idee?? :hmmz

2 spanningsregelaars gemeten en beide naar de :swear ,dus de 3 ook wel denk.

is gewoon je spanningsstabilisator kan eigenlijk niks anders zijn ! ik heb het zelf ook gehad toen ik nog manta reed temp in het rood en de benzine meter die geen juiste info gaf .

@ikdenman wrote:is gewoon je spanningsstabilisator kan eigenlijk niks anders zijn ! ik heb het zelf ook gehad toen ik nog manta reed temp in het rood en de benzine meter die geen juiste info gaf .

Ik heb de onderdeeltjes en ga morgen aan de slag om de spanningsstabilisator als nieuw te maken :thumb

Probleem is opgelost een vernieuwde spanningsstabilisator er in gezet en werkt normaal. :wors

De temperatuur blijft rond het midden staan.

Benzine meter geeft goed aan omdat ik pas vol gegooid heb .

Nu vraag ik me toch af hoe komt het dat die spanningsstabilisators kapot gaan ,ook vrij nieuwe met een paar K op de auto? :hmmz

:thumb Iedereen bedankt voor de info via forum en via Pm :thumb

idd gaan er wel eens dingen kapot maar ik ben altijd benieuwd waarom ;)

Weer een ervaring rijker :thumb

@ikdenman wrote:tja niet alles heeft het eeuwige leven he hahahaha mooi dat het allemaal weer goed werkt :thumb

Een siliconen radiateur lijkt me geen goed idee :jerry

Het staat erg " cool " , maar de koelperformance word er niet door bevorderd ..

Ik zie die setjes wel eens staan op MP , en als je toevallig een manta hebt in de kleur van die slangen dan staat het leuk ....

Als je een stel rotte slangen hebt is het wellicht een leuk idee aangezien nieuwe oem slangen ook prijzig zijn ......

..

O ja ..... Ben ook weer aan de manta , b1 natuurlijk...

@variant wrote:Een siliconen radiateur lijkt me geen goed idee :jerry

Het staat erg " cool " , maar de koelperformance word er niet door bevorderd ..

Ik zie die setjes wel eens staan op MP , en als je toevallig een manta hebt in de kleur van die slangen dan staat het leuk ....

Als je een stel rotte slangen hebt is het wellicht een leuk idee aangezien nieuwe oem slangen ook prijzig zijn ......

..

O ja ..... Ben ook weer aan de manta , b1 natuurlijk...

Foutje bedankt silicone radiateur :angel

Als het niet echt beter is dan de org. slangen dan laat ik die lekker zitten e/o vervang alleen wat nodig is voor goede gebruikte slangen.

Gaat me niet om het mooie :shock: maar de functionaliteit ervan dacht als ze beter zijn is het misschien de aanschaf waard.

Sucses met de manta b1 :thumb

Terug
Naar boven