• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koelkast achterbank vectra c

tuono

Post weinig
Hallo allemaal,

ik heb ooit eens een topic(zoek functie gebruikt, maar krijg niet het goede) gezien over een speciale koelkast met uitklap tafeltjes die op de achterbank van een vectra/signum past, is er iemand die weet waar je deze kan halen, of heeft iemand deze toevallig over voor een schappelijke prijs.

Hier is t topic: viewtopic.php?f=45&t=148693

En dit is zo'n travel-assist:

59177191_52669f3f71.jpg

Kijk eens op ebay.de oid.

Hier is t topic: viewtopic.php?f=45&t=148693

59177191_52669f3f71.jpg

Hallo allemaal,

ha zie ik wist het maar ik kon het topic niet vinden :( , op ebay e.d. heb ik gezocht in engeland staat er een, in duitsland geen, ik denk dat ze redelijk zeldzaam zijn, iniedergeval bedankt

Hallo allemaal,

ha zie ik wist het maar ik kon het topic niet vinden :( , op ebay e.d. heb ik gezocht in engeland staat er een, in duitsland geen, ik denk dat ze redelijk zeldzaam zijn, iniedergeval bedankt

Let wel op dat er voor de Signum en Vectra verschillende versies bodemplaat zijn.

Die van een Signum past niet in een Vec, en bodemplaten zijn niet lost te krijgen.

De kans dat je een Vectra versie vindt is trouwens zéér klein.

Let wel op dat er voor de Signum en Vectra verschillende versies bodemplaat zijn.

Die van een Signum past niet in een Vec, en bodemplaten zijn niet lost te krijgen.

De kans dat je een Vectra versie vindt is trouwens zéér klein.

@speaker wrote:Hier is t topic: viewtopic.php?f=45&t=148693

59177191_52669f3f71.jpg

Die ding ziet er aardig bekend uit. Het lijkt wel op een vliegtuig:P. Maar wat mot je met zo'n koelkast in de auto? Nog even dan valt je auto onder de categorie LIMO XXL :jerry . En vervolgens upgrade je hem met meer PK's :shock: (alsof 212 dan niet genoeg is:P) en dan valt het onder de categorie vliegtuig met een enkel motor :jerry :angel

@speaker wrote:Hier is t topic: viewtopic.php?f=45&t=148693

59177191_52669f3f71.jpg

Die ding ziet er aardig bekend uit. Het lijkt wel op een vliegtuig:P. Maar wat mot je met zo'n koelkast in de auto? Nog even dan valt je auto onder de categorie LIMO XXL :jerry . En vervolgens upgrade je hem met meer PK's :shock: (alsof 212 dan niet genoeg is:P) en dan valt het onder de categorie vliegtuig met een enkel motor :jerry :angel

Tja.. wat moet je met zo'n koelkast in je auto..................................

lekker blikjes koelen voor onderweg... zorgen dat je Mars niet smelt met dit warme weer.....

Handige plateautjes waar de kids op kunnen spelen/tekenen/eten..........................

Dus tja.................... dat moet ik met zo'n koelkast in mijn auto!!

( en ik bespeur toch een enkele jaloersheid over de 212pk's ! )

Terug
Naar boven